Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Głowno
80 cm3
9 KM
0.00 s
Skuterek produkcji chińskiej na licencji Hondy.
Kupiłem go w październiku 2009r. od pierwszego właściciela, z przebiegiem 2.000tys km.
Od tamtej pory nie miałem z nim żadnych problemów, nawet w zimę gdy przy temp. -25 stopni zapalił za pierwszym razem z elektrycznego startera w nieogrzewanym garażu.
Na początku marca założyłem cylinder z głowicą 80 ccm.
Jest na dotarciu więc nie wiem ile leci, ale czuć że rwie przy dodaniu gazu.
Daje mu dużego plusa za spalanie 2.5l/100km w okresie docierania na 80-ce.
Myślę że jest to bardzo dobry wynik
Po założeniu gaz-boxa skuter zyskał prawie dwukrotnie na przyśpieszeniu, zredukował on jeszcze dziurę w przyśpieszeniu, oraz po puszczeniu manetki i dodaniu znowu gazu idzie od razu.
Aha, dodam że dotarłem.
Optyczny:
Nalepki mocy
Założone tylne nadkole
Przedłużka amora 6,5cm
Będą czerwone katody
czerwone podświetlenie zegarów
Malowanie na czarny mat czarny metalic oraz ciemna wiśnia w metalicu
Zdjęty przedni błotnik oraz tylny chlapacz
Czarny napis KINGWAY na pokrywie przekładni (sam to robiłem:P)
Nowe i inne lusterka z kierunkami
Tablica na przekładni
Spoiler ze stopem LED
Filtr stożkowy
Wlot powietrza w masce oraz siatka tuningowa
Jest już nowe czarne obicie fotela
Pewnie zapomniałem o czymś
Tuning Mechaniczny:
Moduł zapłonowy CDI klasy RACING
Cylinder 80ccm z głowicą, i sportowym wałkiem rozrządu
GazBox (Home in Made) Dużo dał do dynamiki i zmniejszył spalanie
Wariator HS i rolki 5,5g
Filtr stożkowy RMS, a nie taki z allegro za 30 zł
Dysza 85#
4-suw chłodzony powietrzem o mocy 8 KM, na licencji Hondy
Zrywny i mocny, nie ma żadnych wycieków, pracuje równiutko.
* Przednie zawieszenie: amortyzatory hydrauliczne
* Tylne zawieszenie: amortyzator hydrauliczny + sprężyna
* Przedni amortyzator jest trochę za twardy, bo na dużych dziurach nie zbyt amortyzuje, jednak na mniejszych nierównościach daje radę.
* Tył jest w sam raz, amortyzuje idealnie
Do cioci 120 Km w jedną stronę czyli 240 Km w obydwie.
Bez żadnej awarii miło się jechało
26 marca 2010r. zabrakło ni paliwa 6 km od domu;)
Niestety było wtedy bardzo ciepło i prawie całą drogę co go pchałem to pod górkę.
Ale się w tedy zmęczyłem:)
4.03.2010 - Zrobiliśmy sobie z kolegą wycieczkę o.k 70 km w obie strony.
Było ciepło więc można było jechać.
Trasa w jedną stronę fajna, ładne widoki, i dobry asfalt:)
Z powrotem było gorzej bo przez całą drogę wiał bardzo silny wiatr, więc średnia prędkość wyniosła o.k 40km/h
Jechaliśmy delikatnie, żeby mniej spaliły(a miałem mało wachy, i jeszcze na dotarciu) więc nie chciałem cisnąć.
Ogólnie fajna trasa:)
* 17.04.2010 Rozpoczęcie Sezonu w Łodzi na placu M1
*16.07.2010 Wycieczka do Koszelówki nad jezioro.
Trasa miła, tylko raz bym wjechał w busa bo puścił kierunek dopiero jak skręcał:D
Przejechaliśmy łącznie prawie 200km, spalanie spadło do 1,7l/100km.
O i jeszcze w Łowiczu złapał nas deszcz, a asfalt zrobił się bardzo śliski, nie dało się hamować bo koła się blokowały jak się naciskało delikatnie hamulec. Ale było warto bo było super
Zalety
+zwinny
+małe spalanie
+jak na razie bezawaryjny
+wygodny
+ Bardzo mocny przedni hamulec, koło na suchym asfalcie staje przy każdej prędkości
Minusy
-Troszkę za słabe światła (problem rozwiązany = żarówka H4)
-Brakuje tylnego tarczowego hamulca
Tanim paliwie
Lepszych drogach
Zdać na Kat. B jak będę miał 18 lat, i kupić Audi A8 4.2TDI 2007/2008r.
Lub Audi A4 2007r. 2.0TDI