Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
DZIEMIANY
71 cm3
7 KM
11 Nm
7.00 s
No to mój S.I.M.S.O.N SR 80 jest po operacji tak niebezpiecznej jak tuning,jednak udało mi się,więc wygląda jak na zdjęciach :D :D :D
Cud,miód i orzeszki w jednym ;D
Łożyska wysokoobrotowe 1204 SKF
cylinder i tłok 71/4 cm3,
wypełniacze na wał
tłok spiłowany od strony kanału ssania
polerka kanałów i skrzyni korbowej
AMAL 18T
przednia zębatka 18 zębów
filtr stożkowy
tłumik strojony na AOA2
Iskrownik 12v elektronik
amortyzatory od Mz250Trophy
lakier to czerwień meksykańska-czarny
Po wymianie wszystkich łożysk,wału,symeringów,itd,
czysta żyletka pali za 1-2 kopem,wiadomo niemiecka precyzja w wykonaniu,(prawie) każdy kto ma taki sprzęt wie co ten sprzęt potrafi jak się o niego dba ;D
Zregenerowany przód(nowe zymeringi,olej hipol),tył MZ 250(nowe nieużywane)
Z imprezy kilka razy :
-raz to dostałem flaka z tyłu i 2 km trzeba było iść :D
-drugi to mi kondensator pierdolnął od tego czasu przerobiłem na kondensor od WSK 125 i jest spokój !!!
Ale teraz mam elektronik ;p
Jeszcze lepszy tuning ;;;
Może cylek z Fanatica 80ccm
skrzynia 5b
wydech spawak 9500 rpm
system audio
wtrysk NOS he he ;D
+ mocny
+ wygodny
+ odjechany wygląd
+ ogromna możliwość tuningu
+ dobrze się trzyma na te czasy
+ idealnie spisuje się w zimie jak i w całym roku ale
w zimie łańcuchy to podstawa ;)
+ bardzo elastyczny silnik
- ustawienie pływaka
- rozwalony licznik
- jak się ciśnie to potrafi wir zrobić w baku ;]
-80 km/h na prostej na przełożeniach z SR50 na zębatce 18
- Aprilia RS 125 Extreme
- Silniku 150 cm3 od ETZ 150
- systemie audio w Simsonie
Jak już tu jesteś to zostaw komentarz
-----------------------------------------------------
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
_VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_
__VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV__
___VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV___
____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV____
_____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_____
______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV______
_______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_______
________VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV________
_________VVVVVVVVVVVVVVVVVVV_________
__________VVVVVVVVVVVVVVVVV__________
___________VVVVVVVVVVVVVVV___________
____________VVVVVVVVVVVVV____________
_____________VVVVVVVVVVV_____________
______________VVVVVVVVV______________
_______________VVVVVVV_______________
________________VVVVV________________
_________________VVV_________________
__________________V__________________
_____________________________________