Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Lubartów
49 cm3
5 KM
5 Nm
0.00 s
Nowe wcielenie jednego z najbardziej legendarnych skuterów sportowych. SR50 R to jeden z najbardziej sportowych skuterów w klasie 50 ccm. Nie tylko rasowy wygląd, ale i technika sprawiają że jest to jeden z najczęściej kupowanych skuterów i jeden z najbardziej popularnych na torach wyścigowych.Stylistycznie niewątpliwie widać tu silne nawiązania do super sportowego motocykla RSV1000. Dwa wydzielona światła z przodu nadają dorosłego charakteru, a ostre linie nadwozia sprawiają że SR50R wygląda jak rasowy sportowiec.
Tuningu Brak ale to kwestia czasu;P
Rodzaj silnika: rzędowy
Takt silnika: dwusuwowy
Chłodzenie: cieczą
Przekładnia wtórna: pas
Rozrząd: membrana
Przygotowanie mieszanki:wtryskiwanie
Emisja: Euro 2
Resorowanie przedniego koła (średnica x długość): 90 mm
Resorowanie tylnego koła (średnica x długość): 70 mm
Wysokość siedzenia: 820 mm
Rozstaw: 1290mm
Typ ramy: rurkowa
Każda długa i podróż na Apce po dobrej drodze jest zajebista ;P
+wymiana Tłumika (Yasuni R)
+rolki
+filtr
+Ksenony
+Ledy
+mimo braku tuningu V-max zajebista;
+bardzo dobre przyspieszenie ;
+bardzo ładna stylistyka ;
+silnik PG moim zdaniem lepszy niż minarelli , czy morini ;P
+bardzo wygodne zawieszenie ;P
+idealnie wchodzi w zakręty ;P
-Mało części do tuningu optycznego ;
-drogi sprzęt ;
bez tuningu wyłącznie zdjęta blokada a po prostej drodze 85Km/h bez problemu z górki leciutko 9Kkm/h nawet 100
*RSV1000 factory
*drogach bez piachu dołków i kolein
*kierowcach szanujących motocyklistach
*tańszym paliwie