facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Piaggio Typhoon 50 1999r

Oglądano już 4194 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Piaggio Typhoon 50 »
  • Rocznik

    1999 r.

  • Właściciel

    kingofscooter

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Warszawa

  • Pojemność

    50 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    70.00 s

  • Opis

    Skuter włoskiej marki o pojemności 50 cm3 a więc tzw. motorower :)
    Spusuje się bardzo dobrze w swojej roli, Wygodnie jeździ się samemu, trochę mniej w dwójkę, ale ujdzie z tłoku ;]
    Podnóżki dla pasażera seryjnie - wielki plus.
    U mnie akurat doczepiony kufer z tyłu firmy BOXX (czy coś..takiego)
    Dodaje mu masywności oraz funkcjonalności - plusik
    Równierz oponki są genialne, wysoko profilowe, z dużym bieżnikiem, bajka. Nie tylko dodają terenowego charkterku, masywności, ale też pięknych właściwości jezdnych nie tylko w terenie. :)
    Światło przednie to już wiadomka - słabe - minus.
    Tylne ujdzie, kierynki tez raczej dobrze widoczne.
    Przedni hamulec - tarcza
    Tylni hamulec - bęben - do pomagania jedynie.
    Mój model jest wyposażony w ryfle - bajka.
    W najbliższym czasie - wymiana opony tylniej (nie, nie paliłem gumy), linki prędkościomierza osprzętu manetki wraz z nią i tyle + jakiś sensowny tuning optyczne/mechaniczny.

  • Tuning

    Sam nie wiem czy to półtuningowy wydech czy może zamiennik serii - a mianowicie wydech, ARROW focus.

  • Silnik

    Silnik to bardzo znana i ceniona jednostka (ponoć najlepsza) - P/G AC (hyper2, chyba) fakt nie LC, no ale nie można mieć wwszystkiego ;)
    Przebieg 18 tysięcy + jeździ długo bez linki, a więc ponad 20 tysięcy, żadnych oznak zatracia, przytarcia itp. ;)

  • Zawieszenie

    Dzięki balonowym oponkom ładnie wybiera dziury, jest dosyć komfortowy jak na tą klasę skutera.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Oj tak jest taka, na drugi kiedy już byłem jego posiadaczem (szczęśliwym) fakt trochę go grzałem, cały czas na max gaz, więc nic dziwnego, że wkońcu się zagrzał, w szczerym polu ;] Myślałem, że się zatarł, ponieważ jadę, a tu nagle gasnie - dziwne, tak jak by oznaka zatarcia. wkurzyłem się, na szczęście po chwili odpalił. Pare razy się jeszcze w ten sposób zagrzał po drodzę, chociarz już go tak nie grzałem i jechałem psokojnie, czyli nie do końca manetka + co chwila puszczanie jej do końca, no cóż. Potem spojrzałem, że osłonka od cylindra nie jest na swoim miejscu, no to już wiadomo o co chodzi, jak nie jest na swoim miejscu, to oczywiście gorsze chłodzenie. no ale od tamtej pory jeżdżę mniej jak to się mówi na dwóch pozycjach manetki =)

  • Perspektywy

    Lampa tylnie Revo lexus style.
    Lusterka (prawdopodobnie seryjne, lecz od nowszego modelu lub Gilery Runner/Piaggio NRG)
    Tylnie klosze kierunkwoskazów białe
    Manetki str8 prawdopodobnie
    Plastiki kiery + licznik od nowych NRG lub Runnera - to samo chyba.
    Ew malutka szybka.
    Wydech
    Wario
    Stelaż pod rejke

  • Plusy i minusy pojazdu

    - Mój mały smoczek :) dużo pali
    - Słabe światło przednie
    + Niby mały, a jednak duży
    + silnik p/g
    + siedzenie mięcutkie, bardzo wygodne
    + duży schowek pod kanapą
    + zawsze odpala z elektryczneg jak i kopniaka w razie potrzeby, lecz zawsze aku trzyma 'moc';)

  • Osiągnięcia

    Żadne, no co tu mówić. Wydaję mi się, że skuter gitarowy, wół roboczy można na pewno nazwać, tzn nigdy się nie zawiedzie, w tym sensie. Polecam gorąco.

  • Marzę o...

    Gilerka Runner nówką ;)
    Volswagen Passat/Golf/Polo
    Bmw trójka ;)
    Honda Civic, może nie marzenia, ale plany ; ]

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Chart 210
  • Kingway Ibis
  • Fiat 126
  • Kawasaki GPZ 500
  • Ford Mondeo
  • Kawasaki ZZR 1100 / ZX11

Co robią kierowcy na PJ