facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Suzuki Katana AY 50 2004r

Oglądano już 4894 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Suzuki Katana AY 50 »
  • Rocznik

    2004 r.

  • Właściciel

    Rasta321

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Żory/RiO

  • Pojemność

    49 cm3

  • Moc

    5 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Mój pierwszy skuter ,i zarazem najlepszy jaki mogłem sobie kupić , oczywiście w dobrej cenie :) , a tym skuterem jest właśnie Suzuki Katana ay 50 LC(chłodzona cieczą), a zwłaszcza ,że w okolicach mojego miasta są tylko 3 z nowszych katanek , ogólnie te skutery są rzadko spotykane co czyni je jedynymi w swoim rodzaju ,jest to skuter napewno dla osoby , która lubi się wyróżniać z pośród chińskiego otoczenia.. , a u nas dużo takich...

  • Tuning

    - tłumik polini super race
    - wariator malossi multivar 2000
    - sprzęgło tec evo racing
    - sprężynki sprzęgła niebieskie hebo i centralka malossi żółta
    - pasek malossi x-special
    - odblokowane przełożenia od aprili sr (di-tech)
    - fajka polini racing ;p
    - wentylator wariatora top performances (..od aprili sr na silniku morini ;d)

    optyka:
    - ucięty tylni błotnik
    - manetki hebo niebieskie
    - (niezamontowana) stopka boczna IGM
    - przyciemnione klosze kierunkowskazów

  • Silnik

    Oczywiście Morini chlodzony cieczą , jest to najlepsze rozwiązanie w 2T , silnik pieknie pracuje , nietrzeba przy nim nic robić ;p i jest do niego w miare dużo części tuningowych :)

  • Zawieszenie

    Zawieszenie (z przodu Showa w układzie upside-down) spisuje się świetnie, w połączeniu z dużymi, 13-calowymi kołami, pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów, a przy tym nie dokucza nadmierną twardością, więc na dziurach da się przeżyć.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    powrót ze zlotu , z całkiem nieznanego nam miejsca ( ja z ekipą ;p)...co prawda jechaliśmy na miejsce zlotu paradą , ale wracając nic nie pamiętaliśmy xD (%%%%)..no ale jakoś daliśmy rade po samych znakach dojechać ;p..ale błądziliśmy przez ponad 1h xD

  • Perspektywy

    Przeprowadzenie kapitalnego tuningu mechanicznego na poziomie Mid-Race/Racing :D , a później troche z optyki...... :))

  • Plusy i minusy pojazdu

    +zrywność
    +przyśpieszenie
    +chłodzony cieczą
    +dobra pozycja za kierownicą
    +wygląd
    +hamulce(nie zauważyłem że są czerwone światła i jadąc 60 km/h zdążyłem wychamować po 5m na pasach dla pieszych :D:D)

    -v-max ..napewno nie taki jak na silniku minarelli przy takim tunie ..
    -dużo pali ;/
    -słabe podświetlenie zegarów

  • Osiągnięcia

    Wyrywa na tylnie koło :D ,wziąłem aeroxa po tuningu podobnym do mojego (odziwo na v-max też )

  • Marzę o...

    -ktm lc2 SM 125cc
    -derbi senda 125cc SM
    -yamaha dt 125cc SM
    -aprilia rs 125cc
    -derbi gpr 125cc
    -cagiva mito 125cc
    -yamaha tzr 125cc
    -yamaha R1 600cc
    -honda cbr 600cc
    -suzuki gsx-r 750cc

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Suzuki DR 350
  • Opel Omega
  • GB Street
  • Ford Windstar
  • Yamaha XJ 600
  • Jawa 500

Co robią kierowcy na PJ