Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
50 cm3
3 KM
5 Nm
0.00 s
Coliberka kupilem jakiś rok temu. Docierałem go może nie prawidłowo ale z umiarem. Jeździlem ok 45-50km/h po dotarciu lapal ok 50-55. Szczerze mowiac nie zadowalalo mnie to;] wiec postanowilem się wziąść:P otóż zdjąlem pare blokad oraz poprawilem osiągi :
- wykrecilem tulejke z wariatora
- wykrecilem srobke z gaznika
- w filtrze paliwa wyjalem "gumke"
- podkrecilem gaznik na wieksze obroty
Szczerze mowiac teraz mi leci 85-90. Yamahe aerox na dystans biore:D. Motorek swietnie smiga na kole;] POLECAM WSZYSTKIM
Tak jak mowilem:
- tulejka
- srobka w gazniku
- gumka w filtrze
- gaznik podkrecony
- neony
Niby tylko 3 konie ale swoje lapie
Troche przednie wali ale to w kazdym koliberku "STOPPIE" nie zrobisz bo zawadza przedni amortyzator o blotnik;/
Wszystkie świetne;]
Wymiana filtru paliwa;
Tlumik sportowy bądź dziure zrobic na wylocie;
Licznik cyfrowy bo blat do 60 jest;[
+:
Lekki;
Ladne "przyjebanie"
Lekko na kolo idzie;
Szybki jak na China;
-:
Za maly licznik heh:d;
Plastiki;/ troche pekaja;
Przedni amor;( zawadzaaa;(
Procz zaaajebistego palenia laczka krecenia baczkow i na kole wsrod kolegow nic;D
Ale... robie to z umiarem nie katuje:)
Honda NSR 125, prawko i BMW M3 E46;p