Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Radomsko
50 cm3
5 KM
0.00 s
Heh włoski silnik Franco Morini o 5 kucach. Kupiłem Italjeta w stanie naprawdę opłakanym Chiński cylinder (4,5 atmosfery) i jeszcze odpalał z rozrusznika . światła mrugały , no dosłownie wszystko do wymiany , Regulator napiecia całą elektryka .
Na dzień 10,02,2010
Jest to poniżej i cała elektryka zrobiona to co miało być kupione już jest .
Nowa Cewka
Iskrownik
Magneto
Cała elektryka
Żarówki zmostkowane
ładowanie zrobione
Tuning Mechaniczny
Cyl Malossi Sport 70
Wariator Malossi Multivar
Sprzegło Malossoi FLY
Wał Top Racing Evolution Ng do 18 tyś Rmp
Łożyska SKF wraz z uszczelniaczami
Gaźnik Arreche 16 dysza 95
Przełożenie wtórne i pierwotne Top Racing
Sprężynki Malossi białe
Centralka Hebo czarna
Pasek Polini Race
Rolki 4 g
Wydech Next-r
Wywalony dozownik
I to tyle chyba :D ale pewnie o czymś zapomniałem
2t Franco Morini
Z przodu wahacz dość nie typowy , a z tyłu amortyzator , jest dość miekki
Ohh wiele ich było 15km od domu pasek mi napedowy pękł
Hmmm dużo by tu pisać , ale to co napewno bedzie to :
Lakier Kamelon
Polini 2g
no i to wszystko
87km na full seri (obwodnica 2 osoby)
Na pewno lepsze drogi
O italu na 2 focie 125cmm ,