Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Swarożyn
50 cm3
5 KM
0.00 s
NRG to znany od pewnego czasu sportowy model ze stajni Piaggio. Jest to najbardziej sportowa pięćdziesiątka tej marki. Choć całkiem zaawansowany technicznie (chłodzenie cieczą, jedna tarcza) to jednak już stylistycznie trąci myszką. Brakuje mu nowoczesności, pomimo to z agresywnością jest całkiem nieźle. Na NRG jeździ się dobrze i pewnie. Brakuje troche komfortu, ale kto w sportowym skuterze spodziewa się wygody. Fajny skuter o sportowej charakterystyce, ale słabej praktyczności i wysokiej cenie nieco już podstarzały. Tak można podsumować ten model.
Optyka:
- Lampa STR8 Lexus Style Neon
- Przedłużacz amortyzatora Str8 50mm
- Lusterka F1
- Klosze kierunkowskazów carbon styl
- Polerka przekładni
- Napisy na oponach
- lakierowanie
- oklejenie plastików Folią Carbon
- Wycięcie wlotów powietrza
- Badlook
- wszpachtlowany grill
- Siatka STR8
Silnik:
-jednocylindrowy
-2-suwowy
-chłodzony cieczą
-Pojemność: 49 ccm
-Moc: 4,5 KM
Przeniesienie napędu
Przekładnia bezstopniowa, pas klinowy, sprzęgło odśrodkowe
seryjny
Masa: 97 kg (zatankowany)
Koła: 13 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-beben
Wysokość siedzenia: 810 mm
Wymiary: dług.- 1870, szer.- 720 mm
Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy upside-down o skoku 73 mm
Zawieszenie tylne: wahacz jednoramienny zblokowany z zespołem napędowym i pojedynczym elementem tłumiąco-resorującym o skoku 60 mm
Podczas gdy jechalem do Malborka zapchala sie dysza glowna. Przejechanie 20km z predkoscia 10-15 km/h
!!!!!!!!!!!!!!!SKASOWANY!!!!!!!!!!!!!!!