Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Sieroszowice
60 cm3
4 KM
6 Nm
0.00 s
Simsona kupiłem prawie cztery lata temu. Wszystko było w oryginale oprócz cylka, była założona węgierska 50. Po zakończeniu sezonu wymieniłem kilka części w silniku takich jak: cylinder na 60ccm, łożyska na wale, zimmeringi oraz niektóre zębatki ze skrzyni. Po dotarciu Simson był bardzo zrywny i mało palił. W zeszłym roku kolejny remont ponieważ wał miał kosmiczne luzy na korbowodzie, no to jak wiadomo od razu wymieniłem łożyska z uszczelniaczami. Jakiś czas później wymieniłem zapłon na nowy bo stary był już w opłakanym stanie. W czerwcu 2009 zabrałem się za malowanie bo stary kolor już mnie dobijał. Poprzedni właściciel pomalował go pędzlem (bordowy metalik). Ja pomalowałem go na jasny niebieski. Do tej pory silnik jest na chodzie, ale szykuje się wymiana cylindra oraz łożysk. No i to tyle co miałem do powiedzenia o moim SR.
Cylinder 60ccm CX
Tłok CX
Wał SM50
Wydech oryginalny DDR
Nowy zapłon 6v platyny
Skrzynia 4b
Kosz sprzęgłowy S51 DDR
Oponka tylna PIRELLI
Oryginalne DDR
Bytom Odrz. hehe Krzychu wie o co kaman;D
+ komfortowa jazda
+ małe zużycie paliwa
v-max 75km/h po prostej, 85km/h z górki;]