Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Brzustowiec EOP
72 cm3
5 KM
7500 Nm
7.00 s
Taki sobie skuter 4t, pali, jeździ , Daje radę ;D
Zipp Vapor 2008r, kupiny był jako nowy w salonie i kosztował 2700 a nie z tesco za 1500 ale za to przez 5 lat zrobił 13 tyś km i jedyne co wymieniałem to olej, świece, żarówki no i pasek ;D
Bylo tych rewolucji.. :D
Mechanika:
-Cylinder 70 MCN
-Glowica 70 MCN
-Gaźnik 19mm KEIHIN (dysza 60)
-Rolki 7,7 POLINI
-Pasek GATER POWERLINK
-Sprzęgo RMS
-Sprężynki zielone TOP RACING
-Dzwon POLINI
-Filtr Gąbkowy
-Mocniejsza cweka
-Świeca Irydowa
Wizualnie:
-Czacha po lifcie(lampa w masce)
-StricketBoomb Na masce i bokach
-Lakier z palety kawasaki
Pierdoly typu: Podwyższenie tylu o 3,5cm, czerwony wiatrak, chodzenie sprzęgla, wyrzucenie botników itd..
Szczerze mówiąc alternatywą dla tuningu Silnika China 4t jest swap na silnik Piaggio/Gillera, spalanie podobne przy seri a osiągi większe, pasuje oryginalny wachacz.
Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem, 70cm
Przód :widelec teleskopowy (lagi)
Tył: 1 amoltyzator resorującotłumiący (amorek)
Zawieszenie spoko, dobrej jakości, tyl moglby byc bardziej miękki
Tragiczne są tuleje gumowe silnika i amorka
Ucieczki przed psami :D
Wizualka:
-Kiera od bmx
-Nadkole
-Chwytak powietrza
-Podrawa lamp
-LAkierowanie niektórych elementów plastikowych i felg
Silnik:
-Wario Polini lub Malossi
Swap na silnik Piaggio/Gillera
Plusy:
-Sporo części tuningowych
-Lekki
-Wygląd spoko
-Spalanie nawet nawet
-Bezawaryjny silnik 4T
Minusy:
-Siedzenie troche male
-
-85km/h
-Ładne brzmienie
-Dobre przyśpieszenie
Tanim paliwie..
ALFIE 159