facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 414 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Yamaha Neos 2001r

Oglądano już 9883 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Yamaha Neos »
  • Rocznik

    2001 r.

  • Właściciel

    Nucek

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Gorzów Wlkp

  • Pojemność

    70 cm3

  • Moc

    12 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    7.60 s

  • Opis

    Chciałem krótko opisać mój skuterek oryginalnie Yamaha Neo's 50, w którym praktycznie nie ma oryginalnych części

    Yamaszka odpala, bardzo ładnie jej spalanie jest w granicach ok 3.50 l przy normalnej jeździe Neosik posiada naprawdę unikatowy basowy dźwięk. Nie jeżdżę nim dużo lecz bardziej rekreacyjnie czy mam gdzieś niedaleko podjechać. Skuterek naprawdę ma b. dobre przyspieszenie choć nie katuje go, v max to ok 120 dawno juz tyle nie jeździłem (jeżdżąc oscyluje ok 50- 70 na pewno może więcej (właściwie to dużo zależy od rolek bo może być ona większa, lecz mi nie zależy na tym pyzatym az strach jeździć ) nie jestem już taki młody i mnie to tak nie bawi.

    Skuterek jeździ tylko na pełnym syntetyku Castrol Racing

    Praktycznie wszystkie części mechaniczne które wymieniałem zakładane przez mechanika plus konserwacja i regulacja gaźnika.
    Jeśli chcecie o coś zapytać lub mógłbym wam w czymś pomóc to spytajcie

  • Tuning

    Tuning zewnętrzny:

    Lampa lexus style
    Manetki ProGrip
    Polerka przekładni
    Felgi jaskrawo żółte, niebieski lakier metallic ( parę rys jest ale ogólnie oceniam na dobry
    Przód przerobiony na Aeroxa(choć wyglada inaczej) dodatkowa bad look
    Światła halogenowe
    Licznik KOSO
    Kierownica BMX firmy TNT BGM
    Białe kierunki
    Stalowy przewód hamulcowy (przód tarcza)
    Felgi od Yamahy Jog RR opona zmieniona tył 140/70/12
    Wentylator Oversize czer. metallic
    Osłona wentylatora (chrom) na zdj jest jeszcze jaskrawo zólte
    Nakładka osłony wentylatora (chrom)
    Ściągnięty błotnik przód z tyłu skrócony

    Tuning mechaniczny:
    Cylinder Polini sport 70 ccm
    Wariator Hebo Next Generation
    Sprzęgło Malossi Fly
    przewód paliwowy Malossi
    Membranki Malossi
    Zawór Membranowy Reed
    Tłumik Yasuni Z
    Hamulce przód i zacisk Brembo
    Hamulce Malossi MHR
    Dzwon Malossi
    Wiatrak wariatora Polini
    Gaźnik Dellorto 17.5 mm
    Gąbka filtra Stage6
    Wzmocniony Wał CARENZI RACING
    Łożysko korbowodu wzmacniane Malossi
    rolki polini (aktualnie 4.9g)
    świeca NGK
    Fajka NGK
    wymontowany elektryczny starter dla lepszej elstyczności
    ręczne ssanie (naprawde sie przydaje)

  • Silnik

    Jednocylidrowy 2t Minarelli AC. opisany wyżej ^^ nie wiem jaki mam moment obrotowy i ile dokładnie koni bo na hamowni jeszcze nie byłem :D lecz skuter zwija sie b. dobrze

  • Zawieszenie

    Zawieszenie Paioli świetnie nadaje się na asfalty. choć dość twarde jak na nasze drogi

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wracałem z kolegą z jeziora, 40 km kiedy była okropna burza, i mówie nigdy więcej:)

  • Perspektywy

    Skuterek jest naprawdę optymalnie zrobiony, myślałem tylko o pomalowaniu go na nowy kolor ale jeszcze się z tym pohamuje , no i lepiej wyregulować gaźnik więcej naprawde mi nie trzeba ,ewentualnie gazbox żeby mniej palił torszke. NO i kupić jakieś auto ;)

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Neos ma charakterystyczny wygląd
    +skuterek bardzo zrywny i mocny
    + jak to skuter zero korków, wszędzie można podjechać
    + ręczne ssanie

    -parę rys na lakierze

    - trochę kasy w to włożyłem ;/

  • Marzę o...

    R6!

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Mitsubishi Colt
  • Barton Fighter
  • Wektor FD 150 MOTO-BI
  • MZ ETZ 250
  • Malaguti Phantom 50 F12
  • Honda NS1 80

Co robią kierowcy na PJ