Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Po za polską
70 cm3
27 KM
4.50 s
Kolejny mój skuter po gruntownym tuningu.
Jest to bardzo lekki mały i zwinny skuter.Lecz po tuningu zmienił sie w totalną rakiete.Gdy go kupiłem miał wydech leosia i cylinder motorforce 70ccm.
-Kierownica Lucas wyprofilowana tak by przenieść większy ciężar na przód
-Plastiki po małym liftingu
-grill z przodu by polepszyć chłodzenie
-ryfle
- Zestaw big bore 88ccm
- wał malossi mhr z korba 90mm
- króciec robiony ręcnzie
- membrana polini evo
- gaźnik vhst 28mm
- kompletny napęd malossi overrange
- dzwon polini evo
- sprzegło polini 3g
- sprężyna centralna zmieniona z malossi czerwonej na hebo czerwoną
- przełożenia metrakit
- wydech romano typ r
- zapłon mvt milenium
i na pewno o czymś zapomniałem
Przód seryjny na upsie a tył amor Paioli teleskop
Jazda tym skuterem to szybsze bicie serca.
Wyprzedzanie samochodów na autostradzie
Każdy pamiętny wyścig z pod świateł
Fajnie sie jeździ tym rydwanem śmierci
+HORSE POWER
+V-MAX
+ACELERATION
+zrywny(haha wiejskie określenie mocy)
+jest jeszcze wygoda
+Made in Italy
+silnik który nie podrabiają chiny
+lC
+super lekki
-koła 10 cali
-hamulec bębnowy z tyłu
1 miejsce Meppel 200r
4 miejsce w dscc 2010r
I kilka innych dobrych osągnięc :) Co do v-maxu 140km\\h gps ale wiadomo tyle się nie jeździ takim skuterem :)
**************************************
TOP 10 I KOMENTARZU