Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Po za polską
88 cm3
33 KM
4.00 s
Malaguti gruntownie przebudowane od podstaw niestety nie w Polsce bo już niestety tutaj nie mieszkam mieszkałem do 13 roku życia potem wyprowadziliśmy się za lepszym życiem.Skuterek przy masie 69kg i mocy 33 koni naprawdę ma coś do powiedzenia na drodze
*********WZIUALNY**************
-lampa przednia STR8
-chwytak powietrza carbon
-obudowa powietrza carbon
-kierownica z poprzeką lucas
nie jak idioci piszą kiera BMX
-podłoga pomalowana farbą OPEL ASTRA
-rejerka na przekładni
-powywiercane dziury w pokrywie
-boczna stopka IGM
-wyładzone nadkole
-przerobiony i wygładzony tył
-wentylator STR8 carbon
-przednia czasza Aerox
*********MECHANICZNY**************
Z seryjnego silnika zostały śruby.
-Kartery przerobione full flow porting zmieniony rozstaw szpilek na 60mm rozwiert pod średnice zewnętrzną tuleji 57mm
-Cylinder to robota własna tj: stara tuleja z cylindra malossi mhr została wytoczona w jej miejsce powstała nowa tuleja o śr.wew 54mm sworzeń tłoka 12mm. Ilośc kanałów to 7 tak jak ma to miejsce w mhr team t6 oraz 4 okna wydechowe.O oknie wydechowym moge napisze tyle że ma 27mm wysokości 62mm szerokości oraz jest na wysokości 18mm średnica montażowa okna z wydechem 32mm.
- tłok robiony na zamówienie
- polerowana i splanowana głowica
- wypolerowane kanały w cylindrze
- wał Metrakit do 20tyś Rpm (wypolerowany korbowód)
- łożyska teflonowo-carbonowe z luzem Metrakit
- aluminiowy konstrukcja własna przelot fi 30mm
- membrana twórczosć włąsna przelot zgodny z króćcem fi 30mm listki polini
- gaźnik Dellorto vhst 28mm (dysza 120)
- wario polini 9 rolek rolki 3,4gr
- sprzęgło polini 3g
- przełożenie Malossi
- świeca irydowa
- zapłon malossi modelu nie pamiętam wiem że z cewką oświetleniowa
- wydech spawak strojenie na max 13,5tyś
- filtr Malossi e5
- gasbox Malossi
Zwiększone chłodzenie za pomocą miedzianej spirali wokół cylindra w której normalnie odbywa się obieg wody za pomoca pompki eletrycznej prosta konstrukcja z zbiorniczkiem i zaworem który podczas zagotowania się wody i wytworzeniu się zwiększonego ciśnienia w obiegu po prostu ją wyrzuca
z przodu twardsze spręzyny spasowane z innego skutera tył amortyzator gazowy
Pierwsze odpalenie i pierwsza przejażdżka cieszyłem się jak głupi i nie mogłem uwierzyć w pierwszych chwilach że to wszystko się udało.Jazda po mieście w nocy i ten głos rezonansu
Co tu dalej przerobić jak przerobiony jest do konca
Plusy
-jedyny taki f10
-v-max
-przyspieszenie
-dla mnie wygodny przy 172cm wzrostu
-duży schowek pod kufrem
-zwrotny
Minusy
-ac (dłuższa jazda niż jakieś 15Km bez przystanku nie wchodzi w gre )
-bęben z tyłu ale daje rade
Osiągnięciem jest ten skuter
***********************************
Byś dodał mnie do top 10 bo naprawde drugiego takiego nie znajdziesz XD
***********************************