facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 414 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Malaguti F-10 50 2000r

Oglądano już 32793 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Malaguti F-10 50 »
  • Rocznik

    2000 r.

  • Właściciel

    F10Devil

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Po za polską

  • Pojemność

    88 cm3

  • Moc

    33 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    4.00 s

  • Opis

    Malaguti gruntownie przebudowane od podstaw niestety nie w Polsce bo już niestety tutaj nie mieszkam mieszkałem do 13 roku życia potem wyprowadziliśmy się za lepszym życiem.Skuterek przy masie 69kg i mocy 33 koni naprawdę ma coś do powiedzenia na drodze

  • Tuning

    *********WZIUALNY**************
    -lampa przednia STR8
    -chwytak powietrza carbon
    -obudowa powietrza carbon
    -kierownica z poprzeką lucas
    nie jak idioci piszą kiera BMX
    -podłoga pomalowana farbą OPEL ASTRA
    -rejerka na przekładni
    -powywiercane dziury w pokrywie
    -boczna stopka IGM
    -wyładzone nadkole
    -przerobiony i wygładzony tył
    -wentylator STR8 carbon
    -przednia czasza Aerox


    *********MECHANICZNY**************

  • Silnik

    Z seryjnego silnika zostały śruby.

    -Kartery przerobione full flow porting zmieniony rozstaw szpilek na 60mm rozwiert pod średnice zewnętrzną tuleji 57mm

    -Cylinder to robota własna tj: stara tuleja z cylindra malossi mhr została wytoczona w jej miejsce powstała nowa tuleja o śr.wew 54mm sworzeń tłoka 12mm. Ilośc kanałów to 7 tak jak ma to miejsce w mhr team t6 oraz 4 okna wydechowe.O oknie wydechowym moge napisze tyle że ma 27mm wysokości 62mm szerokości oraz jest na wysokości 18mm średnica montażowa okna z wydechem 32mm.

    - tłok robiony na zamówienie
    - polerowana i splanowana głowica
    - wypolerowane kanały w cylindrze
    - wał Metrakit do 20tyś Rpm (wypolerowany korbowód)
    - łożyska teflonowo-carbonowe z luzem Metrakit
    - aluminiowy konstrukcja własna przelot fi 30mm
    - membrana twórczosć włąsna przelot zgodny z króćcem fi 30mm listki polini
    - gaźnik Dellorto vhst 28mm (dysza 120)
    - wario polini 9 rolek rolki 3,4gr
    - sprzęgło polini 3g
    - przełożenie Malossi
    - świeca irydowa
    - zapłon malossi modelu nie pamiętam wiem że z cewką oświetleniowa
    - wydech spawak strojenie na max 13,5tyś
    - filtr Malossi e5
    - gasbox Malossi

    Zwiększone chłodzenie za pomocą miedzianej spirali wokół cylindra w której normalnie odbywa się obieg wody za pomoca pompki eletrycznej prosta konstrukcja z zbiorniczkiem i zaworem który podczas zagotowania się wody i wytworzeniu się zwiększonego ciśnienia w obiegu po prostu ją wyrzuca

  • Zawieszenie

    z przodu twardsze spręzyny spasowane z innego skutera tył amortyzator gazowy

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Pierwsze odpalenie i pierwsza przejażdżka cieszyłem się jak głupi i nie mogłem uwierzyć w pierwszych chwilach że to wszystko się udało.Jazda po mieście w nocy i ten głos rezonansu

  • Perspektywy

    Co tu dalej przerobić jak przerobiony jest do konca

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy
    -jedyny taki f10
    -v-max
    -przyspieszenie
    -dla mnie wygodny przy 172cm wzrostu
    -duży schowek pod kufrem
    -zwrotny
    Minusy
    -ac (dłuższa jazda niż jakieś 15Km bez przystanku nie wchodzi w gre )
    -bęben z tyłu ale daje rade

  • Osiągnięcia

    Osiągnięciem jest ten skuter

  • Marzę o...

    ***********************************
    Byś dodał mnie do top 10 bo naprawde drugiego takiego nie znajdziesz XD
    ***********************************

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda VTX 1300
  • Ford Focus
  • Honda NSR 125
  • Aprilia RS 50
  • Własne Projekty Motorower
  • Romet 717

Co robią kierowcy na PJ