Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Opalenica
49 cm3
7 KM
0.00 s
Witam przedstawiam wam mojego skuta przejechałem nim w ciągu dwóch sezonów 6,5 tysięcy km. Ogólnie dobrze się. Nie narzekam. Latem zainwestowałem w niego w tuning jaki widzicie niżej
Mechanika:
Cylinder 60CC AC porting Z by Simi
Wariator Malossi Multivivar
Przeciwtalerz wariatora Malossi
Pasek Malossi Kevlar
Wydech Yasuni Z
Gaźnik Gurtner z dysza 76
Sprzęgło RMS Racing Pro 107mm
Dzwon Stage6 WingCooler 107mm
Czarny sylikon + 10km
Optyka
Neony
Postojówki czerwone
Wyłagodzone nadkole
Naklejki
Polerka przekładni
Termometr Stage6
Manetki Revo Pomarańczowe
Brewki na światła
Rejestracja na przekładni
Minarelli Horizontal AC.
Pewnego dnia pojechałem z SSR na grilla do Kąkolewa. Po zjedzeniu grilla pojechaliśmy się przejechać po lotnisku na 2-gim końcu zauważyłem że nie mam powietrza. Wentyl się poluzował i całe powietrze uszło musiałem pchać znów na miejsce gdzie byliśmy rozłożeni gdyż kumpel pojechał do domu po klej i pompkę. Na szczęście dojechałem do domu cały i z opona która miała powietrze ;)
Następna była jak jechałem na rozpoczęcie sezonu organizowanego przez Lecha. Pojechałem zatankować i zauważyłem podczas drogi na miejsce zlotu ze skuter nie chce schodzić z obrotów okazała się odkręcona przepustnica. Jakoś doszedłem do niej i dokręciłem.
+:
-przyśpieszenie
-małe spalanie
-wygodny
-mocne światła
-:
-mały kufer
99 km/h w bezwietrzny dzień
Hondzie CBR 125 do Stuncenia:)
A tak to Kawasaki z 750 Green