Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Zabrze/Radom
50 cm3
5 KM
9500 Nm
0.00 s
CB-Radio Kan:19
PMR NAVCOMM Kan:3 (446.031.25 MHz.)
GPS KLARK
Sportowy pas napędu.
Sprężyna dociskowa sprzęgła Malossi (żółta)
Sprężynki sprzęgła Top Racing.
Rolki LeoVince.
Niebieskie i czerwone podświetlenie zegarów oraz kontrolek, świateł pozycyjnych.
Dźwięki (ostrzegawcze) dla kierunkowskazów i kontrolki oleju w zegarze.
Orginalna obudowa tłumika, środek ze stali nierdzewnej-kwasoodpornej.
(Dzieło mojego teścia)
Silnik robiony na licencji Yamahy
*poj.silnika 50cm
*jeden cylinder
*2sów chłodzony powietrzem
*rozruch/elektryczny i nożny
Hamulec przód tarcza.
Tył bębnowy.
Aluminiowe felgi.
Tylne miękkie zawieszenie.
Dla mnie każda podróż jest pamiętna :) Aktualnie ten skuter śmiga po ulicach Radomia.
Diodowe kierunki.
Podłoga z aluminium.
+Dobry do dalekich tras.
+Łatwy w obsłudze.
+Zwrotny.
+Szybkie przyśpieszenie.
+Dostępne części.
+Wygodnie się siedzi.
+Dużo schowków.
-Małe koła [10 cali].
-Trochę małe siedzenie.
-Kask nie mieści się pod siedzeniem.
-W czasie jazdy otwiera się kufer.
-Szybko przepala się tłumik.
-Przy mokrej nawierzchni, trudno utrzymać tor jazdy w czasie hamowania.
(22.06.2009r.) Radom/Zabrze/Radom
W jeden dzień przejechane 490 km,
w czasie 11 godzin, spaliłem 17 l.paliwa, jadąc średnio 50/60 km/h.
Samochód był zepsuty, więc byłem zmuszony jechać skuterem.
Stan licznika (11.09.2011r.): 10.641 km super :)
Dobrych drogach w Polsce
1l.benzyny za 1zł :D