Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
Szczecin
49 cm3
7 KM
6 Nm
0.00 s
Speedfight 2 jako mój pierwszy skuter sprawuje się znakomicie.Dobrze się prezentuje super przyspieszenie, da sie stawać na jednym kole, duży komfort jazdy.
MECHANIKA
-Odblokowany
-Króciec ssący TOP RACING 21mm
-Przerobiony tłumik: rozwiercony i obcięty zawirowywacz
- Wata tłumiąca Hebo
- Świeca NGK BR7HS
OPTYKA
-Tłumik pomalowany farbą na wysokie temperatury
Jak na razie seryjny w bardzo dobrym stanie technicznym. i zablokowany na module zapłonowym
Tzw. SINGLE ARM sprawdza się znakomicie na nierównościach jak i na suchej, równej nawierzchni. Znakomite tłumienie i przyczepność. Co do hamulców to są bez zastrzeżeń tarcza z przodu i bęben z tyłu który potrafi zablokować tylne koło w czasie jazdy po suchej nawierzchni.
Każdy wyjazd jest fajny.
Nowy motocykl 125ccm albo 250ccm(2T).
+ Silnik 2T
+ wygodna pozycja za kierownicą
+ dobre osiągi jak na skuter >45km/h
+ podatny na tuning po odblokowaniu
+ hamulce, zawieszenie i wygląd
+ przyciąga spojrzenia innych
+ zazdrość ludzka nie zna granic
+ dźwięk wydechu
+ w miare małe spalanie (3,5l/100km) oczywiście przy delikatnej jeździe
- uczulony na wiatry
- za mały zbiornik na benzynę
- AC (chłodzony na powietrze) a szkoda
Prędkość 85/90km/h na prostej/z górki
Osiągnięciem może być to że doprowadziłem do stanu bardzo dobrego
a po za tym stopie we dwóch i whelie
...tym aby benzyna była tańsza i o czarnym BMW