Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Tczew
70 cm3
8 KM
10.00 s
PosiaDAŁEM (skuter po wypadku :( ) go od dwóch lat, po `lekkim` tuningu.Był bardzo zrywny i szybki (z gazu szedł na koło).Jest to dobra Japońska marka,a nie żaden hinol ;).Nie miałem z nim żadnych problemów. Bardzo miło go wpominam :).
[*] ;(
MECHANIKA:
* cylinder 70ccm DR Evolution
* wydech LeoVince SP3
* rolki 6,7g
* moduł zapłonowy Malossi
OPTYKA:
* niebieskie podświetlenie zegarów (licznika)
* nakrętki LED tablicy rejestracyjnej (czerwony)
* boczne światła LED (zamiast odblasków)
* nakrętki na wentyle (czaszki)
* nakleji na skuterze (widać na zdjęciach)
* Manetki BGM Flame - czarno-czerwone
* Lusterka Łezka chrom czerwone
Seryjnie 50ccm 2 sów , obecnie wstawiony 70ccm DR Evolution.
Standardowe (w sam raz na nasze drogi).
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Przód: 2 wahacze
KAŻDA tym skuter . - NIEZAWODNY - NIGDY : )
- :( . skuter do kasacji ...
+ duży schowek pod siedzeniem
+ bardzo zrywny
+ wygodny
+ nie żaden "hinol" :)
+ bezawaryjny
+ dobra Japońska marka
+ dobre przyśpieszenie
ten skuter nie miał minusów :)
- KUPNO Hondy .
W mieście nie było drugiej takiej maszyny :)
- po wypadku kupno Aprili Area
Lepszych drogach ...