Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Żywiec
70 cm3
13 KM
12 Nm
0.01 s
Witam!! Chciałem przedstawić wam moją Yamahe Aerox. Drogę ujrzała w 2002 roku. Jestem jej już trzecim właścicielem, od wakacji 2008, aktualny przebieg to 12100km. Jest ona moim oczkiem w głowie. Jeszcze chyba nigdy o nic tak nie dbałem. Ma troszke włożone pod maską. Ale niestety.... brak funduszy na kontynuacje. (jak widać w profilu mam 16 lat...)
Coś by się znalazło.. a mianowicie:
Tuning mechaniczny:
-cylinder TOP PERFORMANCES DUE PLUS 70 cm3
-gaźnik 12mm DELLORTO (wiem, hu*owo)
-wariator POLINI SPEED CONTROL (z rolkami POLINI)
-wentylator POLINI AIR SPEED CONTROL
-sprzęgło MALOSSI DELTA MHR TEAM
-wydech LEO VINCI ZX
-wkład filtra MALOSSI
-świeca NGK Racing
-fajka NGK Racing
-rolgaz z krótkim skokiem
-wszelakie sprężyny nieseryjne :D
Tuning optyczny:
-żarówka halogenowa H4
-nóżka boczna BUZETTI
-wiele dodatków carbonowych
-diody w podwoziu czerwone
-kickstarter REVO carbon
-tarcz przednia MALOSSI
-niebieskie nakrętki wętla
-białe napisy na oponach
-diody w reflektorze (Green)
-podświetlenie zegarów na diodach XTEC (Green)
-pełne osiatkowane (głównie wloty w plastikach)
-manetki PROGRIP 797
Minarelli Horizontal, dobra jednostka.. wykożystywana w niejednym moto, u mnie cylinder 70cc dający moc 13-16KM (w zależności z czym pracuje u mnie niestety marne LeoVinci ZX i Dellorto 12mm) lecz mimo to jestem bardzo zadowolony, silnik jest bardzo łatwy. Chyba najlepszy dla tunerów, jest tyle możliwości że szok... bardzo wiele części jest dostępnych na rynku seryjnych jak i tuningowych.
Roxa siedzi zawieszeniu PAIOLI:
- amortyzatory przednie olejowe średnio miękkie;
- amortyzator tylny gazowy miękki;
Zawieszenie jak dla mnie idealne idzie się złożyć ale na nierównym też da się jechać
- Nie dokręciłem dobrze sprzęgła do korektora momentu obrotowego, śruba się odkręciła i sprzęgło spoczęło na dzwonie moto było "na biegu" dobrze że kumpel niedaleko mieszkał :D
- Zlekceważenie mnie przez jadącego z przeciwka kierowce tirówy, zostawił mi on na zakręcie około 0,5m asfalu... byłem wtedy z pasarzerem...
- jak mi sie jeszcze przypomni to dopiszę.
Jeśli znajdą sie fundusze to możliwe że będzie to pełna klasa ForRace (ale nic nie obiecuję)
Napewno poprawienie paru plastików bo niedawno był lekki szlif przy kręceniu bączków :(
Może jakieś nadkole albo cos z wizualki,
I wyregulowanie gaźnika..
Plusy:
+ Yamaha
+ Szybki
+ Bardzo ładnie się prezentuje
+ Głośny, piękny dźwięk
+ Wiele możliwości zestawień
+ Mało awaryjny
+ koła 13'
+ kurek baku "pod ręką"
+ 7 litrowy bak
Minusy:
- niecały litr oleju do mieszanki na miesiąc
- troszkę to pali jak na ten gaźnik..
- niedokońca stabilne platiki
- praktycznie jednoosobowy (dla mnie to akurat plus)
- na początku trudno mi było ją poznać.. teraz już znam ją na pamięć
120km/h (licznikowe) ale to na rolkach 3,6g.
zdobycie jej
uniknięcie paru kolizji
hmm jej stan...:)
O marzeniach się nie opowiada bo się nie spełnią!! :P