facebook
System PJ
to 129 374 pojazdów na 669 417 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Yamaha Aerox 50 2002r

Oglądano już 4299 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Yamaha Aerox 50 »
  • Rocznik

    2002 r.

  • Właściciel

    YasieK

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Żywiec

  • Pojemność

    70 cm3

  • Moc

    13 KM

  • Max. moment obrotowy

    12 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.01 s

  • Opis

    Witam!! Chciałem przedstawić wam moją Yamahe Aerox. Drogę ujrzała w 2002 roku. Jestem jej już trzecim właścicielem, od wakacji 2008, aktualny przebieg to 12100km. Jest ona moim oczkiem w głowie. Jeszcze chyba nigdy o nic tak nie dbałem. Ma troszke włożone pod maską. Ale niestety.... brak funduszy na kontynuacje. (jak widać w profilu mam 16 lat...)

  • Tuning

    Coś by się znalazło.. a mianowicie:


    Tuning mechaniczny:
    -cylinder TOP PERFORMANCES DUE PLUS 70 cm3
    -gaźnik 12mm DELLORTO (wiem, hu*owo)
    -wariator POLINI SPEED CONTROL (z rolkami POLINI)
    -wentylator POLINI AIR SPEED CONTROL
    -sprzęgło MALOSSI DELTA MHR TEAM
    -wydech LEO VINCI ZX
    -wkład filtra MALOSSI
    -świeca NGK Racing
    -fajka NGK Racing
    -rolgaz z krótkim skokiem
    -wszelakie sprężyny nieseryjne :D



    Tuning optyczny:
    -żarówka halogenowa H4
    -nóżka boczna BUZETTI
    -wiele dodatków carbonowych
    -diody w podwoziu czerwone
    -kickstarter REVO carbon
    -tarcz przednia MALOSSI
    -niebieskie nakrętki wętla
    -białe napisy na oponach
    -diody w reflektorze (Green)
    -podświetlenie zegarów na diodach XTEC (Green)
    -pełne osiatkowane (głównie wloty w plastikach)
    -manetki PROGRIP 797

  • Silnik

    Minarelli Horizontal, dobra jednostka.. wykożystywana w niejednym moto, u mnie cylinder 70cc dający moc 13-16KM (w zależności z czym pracuje u mnie niestety marne LeoVinci ZX i Dellorto 12mm) lecz mimo to jestem bardzo zadowolony, silnik jest bardzo łatwy. Chyba najlepszy dla tunerów, jest tyle możliwości że szok... bardzo wiele części jest dostępnych na rynku seryjnych jak i tuningowych.

  • Zawieszenie

    Roxa siedzi zawieszeniu PAIOLI:

    - amortyzatory przednie olejowe średnio miękkie;
    - amortyzator tylny gazowy miękki;

    Zawieszenie jak dla mnie idealne idzie się złożyć ale na nierównym też da się jechać

  • Pamiętna podróż/przygoda

    - Nie dokręciłem dobrze sprzęgła do korektora momentu obrotowego, śruba się odkręciła i sprzęgło spoczęło na dzwonie moto było "na biegu" dobrze że kumpel niedaleko mieszkał :D

    - Zlekceważenie mnie przez jadącego z przeciwka kierowce tirówy, zostawił mi on na zakręcie około 0,5m asfalu... byłem wtedy z pasarzerem...

    - jak mi sie jeszcze przypomni to dopiszę.

  • Perspektywy

    Jeśli znajdą sie fundusze to możliwe że będzie to pełna klasa ForRace (ale nic nie obiecuję)

    Napewno poprawienie paru plastików bo niedawno był lekki szlif przy kręceniu bączków :(

    Może jakieś nadkole albo cos z wizualki,

    I wyregulowanie gaźnika..

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    + Yamaha
    + Szybki
    + Bardzo ładnie się prezentuje
    + Głośny, piękny dźwięk
    + Wiele możliwości zestawień
    + Mało awaryjny
    + koła 13'
    + kurek baku "pod ręką"
    + 7 litrowy bak

    Minusy:
    - niecały litr oleju do mieszanki na miesiąc
    - troszkę to pali jak na ten gaźnik..
    - niedokońca stabilne platiki
    - praktycznie jednoosobowy (dla mnie to akurat plus)
    - na początku trudno mi było ją poznać.. teraz już znam ją na pamięć

  • Osiągnięcia

    120km/h (licznikowe) ale to na rolkach 3,6g.
    zdobycie jej
    uniknięcie paru kolizji
    hmm jej stan...:)

  • Marzę o...

    O marzeniach się nie opowiada bo się nie spełnią!! :P

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • WSK 125
  • Peugeot Speedfight2 50
  • Audi 100
  • Aprilia Area 51
  • Aprilia RS 80
  • Suzuki GS 500

Co robią kierowcy na PJ