Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Poznań
70 cm3
18 KM
0.00 s
Kupiony przed sezonem 08 w średnim stanie wizualnym ale z igła silnikiem. Brakowało zamka od kufra i kopki ale to z biegiem czasu się zakupiło. Silnik oczywiście był seryjny ale po ściągnięciu ostatniej blokady (ślepej kichy) bez problemu jechał 80km/h i palił od strzała. Później zdjąłem tylny chlapacz i zrobiłem własne mocowanie tylnej lampy, następnie przyszło malowanie i w końcu tuning (części niżej). Teraz skuterek jedzie mi koło 125km/h i przyspiesza oczywiście bosko ;)
Oceńcie sami!
http://www.youtube.com/watch?v=O0NXb-hRkDU
-Cylinder Stage6 Sport Pro 70ccm
-Gaźnik Dellorto 17,5
-Dysza główna Dellorto 90
-Wał RMS Racing
-Łożyska wału i simeringi Stage6 Teflon
-Wariator HEBO Next Generation
-Tłumik Stage6 Pro Replica Chrom
-Carbonowe membramy
-Wzmacniany pasek Polini Racing
-Filtr stożkowy RMS Air System
-Świeca NGK o innej ciepłocie ;)
-Rolki HEBO
-Króciec ssący RMS
-Farba biała i czarny spód
-Zielony neon
-Wymontowanie chlapacza
-Przyciemniona lampa i kierunki
-Profesjonalna brewka
-Biała kapa
-Manetki Flame
hmmm... Z seryjnego w sumie zostało jeszcze sprzęgło xD Zrywny, szybki i na paliwo łakomoy. Ładnie pracuje.
Przód twardszy od tyłu. Zbyt twardy.
Nie wiem. Dużo tego. Pamiętne było pierwsze odpalenie po tuningu, pierwsza przejażdżka na docieraniu (30km/h xd), pierwsze porządne dojebanie po tuningu (manetka do oporu) i pierwsza przejażdżka po dotarciu na full gazie ;)
moooooże kierownica downhil, podwyżka amora, nóżka boczna.
Minusy:
-Dużo pali...
-Twarde przednie zawieszenie
-Problemy z regulacją
Plusy:
-Niepozorny
-Szybki
-Zrywny
-Z pięknym głosem silnika
Dużo pociętych innych "piździków", maluchów, Cinquecento, Tico itp ;p Fajne zgachy przyjmują ;) i większość rezygnuje tak 20m po starcie xd Każdy obraca za nim głowę ze względu na pracę silnika i wygląd ;p
Suzuki GSX-R 1000 i Lamborghini Murcielago LP640 xd