facebook
System PJ
to 129 374 pojazdów na 669 417 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Zipp Quantum 2006r

Oglądano już 5558 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Zipp Quantum »
  • Rocznik

    2006 r.

  • Właściciel

    darekkruk

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Piaseczno

  • Pojemność

    70 cm3

  • Moc

    8 KM

  • Max. moment obrotowy

    10 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    10.00 s

  • Opis

    Zipp Quantum. Rok produkcji 2006. Co do paliwa to jezdze na 98 i 100 oktanow. Tankuje na stacji Shell. Na tym paliwie na[rawde ma kopa. Dobrze, ze ten skuter ma silnik dwusuwowy, a nie czterosuwowy. Jest mocniejszy



  • Tuning

    Zamontowane:
    - Silnik 70cc WM Motors
    -Wydech sportowy Tecnigas Next R + rolki 4,3g Naraku High Duty Teflon
    - Sprezyna centralna Naraku Sport - Zółta
    -Cewka zapłonu Naraku High End - wersja z jednym pinem 32000V.
    -Wariator Naraku Sport Minarelli
    -Dzwon sprzęgła Naraku [ R-Vent] 110mm
    - Sprzegło Sportowe Naraku [ Black Edition] 110mm
    - Chwytak powietrza S@D
    - Nakretki na wentyle LED
    - Zarowka diodowa ( tylne swiatlo)
    - Wiekszy filtr paliwa BGM
    - Filtr stożkowy Carbon + LED BGM
    - Magnesy neodymowe ( f. powietrza i paliwa)
    - Naklejki Stage 6
    - Pomalowane opony
    - Sportowy wiatrak STR8 czerwony
    - Naklejki Naraku Performance
    - Zielone przewody paliwa
    - Termometr ( prosty ale pomocny podczas jazdy - temp. otoczenia godz. kalendarz)
    - Audio LTC 400W
    - Sportowy modul 2T
    - Profesjonalnie wyregulowany gaznik

    Wszystko z www.racing-planet.pl ( termometr z NorAuto).

  • Silnik

    Jednocylindrowy chlodzony powietrzem dwusow
    Stopien sprezania - 11:1
    Modul C.D.I.
    Zasilanie - gaznik

  • Zawieszenie

    -Krotko mowiac twarde, takie jakie powiniem miec duzy skuter.
    -Przedni amortyzator teleskopowy, z tylu pojedynczy amortyzator olejowy.
    -Twardy, ale sie go swietnie prowadzi.
    -Dobrze trzyma sie na zakretach

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Podroz... byla taka jedna, kiedy jechalem ponad 25 kilometrow do serwisu z predkoscia 10 km/h!!. Z powrotem z predkoscia ponad 60 km/h ( wystarczylo wyjac bepiecznik od alarmu, bo przez niego wyl mi przez caly czas).
    - Przy 65 km/h w drodze do szkoly strzal w silniku. Jak sie pozniej okazalo remont silnika ( seryjny nie wytrzymal tuningu) bo pekl pierscien.

  • Perspektywy

    - Zastaje przy 70cc. Uwazam, ze w takim skuterze o takich gabarytach powinno sie seryjnie montowac mocne 70cc lub 65cc, bo 50cc daje rade, ale wymagada niestety czestszego i dluzszego zylowania.
    - Koniec tuningu

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    - wyglad
    - dostepnosc czesci tuningowych
    - przyspieszenie
    - predkosc teraz zestrojony do 75km/h
    - wygodny podczas jazdy
    - zdolny do wypelniania trudnych wyzwan
    - rzucajacy sie w oczy
    Minusy:
    dla mnie nie ma minusow.

  • Osiągnięcia

    Kilka razy ponad 80km/h - seryjne czesci, oraz pokonanie wzniesien i podjechanie pod stroma gore na Gorkach Szymona w Piasecznie, bez problemu:)

  • Marzę o...

    Gilera Nexus 125






Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Ogar 200
  • Aprilia RS 50
  • Fiat Cinquecento
  • Honda MBX 80
  • Romet Pony M301
  • Suzuki RM 450Z

Co robią kierowcy na PJ