Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
Piaseczno
70 cm3
8 KM
10 Nm
10.00 s
Zipp Quantum. Rok produkcji 2006. Co do paliwa to jezdze na 98 i 100 oktanow. Tankuje na stacji Shell. Na tym paliwie na[rawde ma kopa. Dobrze, ze ten skuter ma silnik dwusuwowy, a nie czterosuwowy. Jest mocniejszy
Zamontowane:
- Silnik 70cc WM Motors
-Wydech sportowy Tecnigas Next R + rolki 4,3g Naraku High Duty Teflon
- Sprezyna centralna Naraku Sport - Zółta
-Cewka zapłonu Naraku High End - wersja z jednym pinem 32000V.
-Wariator Naraku Sport Minarelli
-Dzwon sprzęgła Naraku [ R-Vent] 110mm
- Sprzegło Sportowe Naraku [ Black Edition] 110mm
- Chwytak powietrza S@D
- Nakretki na wentyle LED
- Zarowka diodowa ( tylne swiatlo)
- Wiekszy filtr paliwa BGM
- Filtr stożkowy Carbon + LED BGM
- Magnesy neodymowe ( f. powietrza i paliwa)
- Naklejki Stage 6
- Pomalowane opony
- Sportowy wiatrak STR8 czerwony
- Naklejki Naraku Performance
- Zielone przewody paliwa
- Termometr ( prosty ale pomocny podczas jazdy - temp. otoczenia godz. kalendarz)
- Audio LTC 400W
- Sportowy modul 2T
- Profesjonalnie wyregulowany gaznik
Wszystko z www.racing-planet.pl ( termometr z NorAuto).
Jednocylindrowy chlodzony powietrzem dwusow
Stopien sprezania - 11:1
Modul C.D.I.
Zasilanie - gaznik
-Krotko mowiac twarde, takie jakie powiniem miec duzy skuter.
-Przedni amortyzator teleskopowy, z tylu pojedynczy amortyzator olejowy.
-Twardy, ale sie go swietnie prowadzi.
-Dobrze trzyma sie na zakretach
Podroz... byla taka jedna, kiedy jechalem ponad 25 kilometrow do serwisu z predkoscia 10 km/h!!. Z powrotem z predkoscia ponad 60 km/h ( wystarczylo wyjac bepiecznik od alarmu, bo przez niego wyl mi przez caly czas).
- Przy 65 km/h w drodze do szkoly strzal w silniku. Jak sie pozniej okazalo remont silnika ( seryjny nie wytrzymal tuningu) bo pekl pierscien.
- Zastaje przy 70cc. Uwazam, ze w takim skuterze o takich gabarytach powinno sie seryjnie montowac mocne 70cc lub 65cc, bo 50cc daje rade, ale wymagada niestety czestszego i dluzszego zylowania.
- Koniec tuningu
Plusy:
- wyglad
- dostepnosc czesci tuningowych
- przyspieszenie
- predkosc teraz zestrojony do 75km/h
- wygodny podczas jazdy
- zdolny do wypelniania trudnych wyzwan
- rzucajacy sie w oczy
Minusy:
dla mnie nie ma minusow.
Kilka razy ponad 80km/h - seryjne czesci, oraz pokonanie wzniesien i podjechanie pod stroma gore na Gorkach Szymona w Piasecznie, bez problemu:)
Gilera Nexus 125