Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Mława
49 cm3
10 KM
10 Nm
0.00 s
Na skuterku tym zrobiłem ponad 5000km. Jedyne co "zawiodlo" to walek zdawczy (wymieniony na gwarancji praktycznie od reki) i prądnica.
A poza tym mała korekta świecy bo się zalewała (trzeba było podwyższyć).
FULL SPORT LC.
Więcej o projekcie na:
www.zipp-forum.pl
Zico Simpli Orange 08' by HrD. - w trakcie przeróbek na LC:
- Silnik: przełożony z wersji mniej blokowanej
- Wariator: Hebo Next Generation
- Centralna: Malossi czerwona
- Rolki: 17x12 Hebo 4,5g
- Sprzęgło: TEC evo Racing 107mm
- Dzwon sprzęgła: Stage6 WingCooler 107mm
- Sprężynki sprzęgła: TEC czerwone
- Cylinder: Stage6 Streetrace 70ccm LC
- Świeca: NGK z dłuższym gwintem (oznaczenie B8ES)
- Wydech: Laser X-PRO LC
- Uszczelka wydechu: Yasuni
- Filtr: MK - MetraKit Pro Black 38mm
- Dysza: Mikuni 098
- Króciec ssący: RMS
- Chłodnica, węże, zbiorniczek wyrównanyczy: Malagutti F12
- Pokrywa pompy: Yamaha Aerox
- Pompa cieczy: SSP +40 pomarańczowa
- Łożyska wału: NTN
- Moduł zapłonowy: Racing firmy Standard (kręci wysoko)
- Akumulator: Moto Start [kwasówka] 12V, 6Ah
- Filtr paliwa: MRC
- Wentylatorki chłodnicy: Sanyo 70x70 (mm) x2
Optyka:
- Manetki: Polisport Custom
- Pokrywa pompy cieczy: Polerka "na lustro" (w połowie roboty)
- Naklejki mocy: Stage6, Hebo
- Felgi: zamienione na czarne (na przednią czekam)
- Postojówki: stroboskopy niebieskie z panelem sterującym + modyfikacje moje;)
- Pokrywa przekładni: czarny mat
Dodatki:
- Uchwyt na telefon: Na moją Nokię (zamówione)
- Zasilanie na gniazdko zapalniczki: Prąd dla telefonu (do zrobienia)
- Alarm: RSX Raptor AM5
Nie mam powodów do narzekania;]
Osiągów nie podam, bo jeszcze nie testowałem;]
Tyl dosc twardy. Przod miekki.
Dosc wysoko zawieszony wiec nie sa dla niego straszne glebokie dziury.
Kompletujemy:
- Gasbox: Malossi
- Termometr: Stage6
- Lusterka: Prawdopodobnie coś ze stajni Stage6
+ ciekawy wyglad,
+ dobre osiagi - do jazdy po miescie wystarczajace,
+ bardzo staranne wykonanie, materialy dobrej jakosci,
+ dobre odprowadzanie wody (wjezdzajac w kaluze nie trzeba sie martwic, ze bedziemy musieli wracac do domu i zmieniac spodnie),
+ tarczowe hamulce ktore nigdy nie zawiodly,
+ części tuningowe pasują od minarelli;] - łatwy dostęp do części,
- srednia przyczepnosc oryginalnych opon, na mokrym asfalcie robi sie nieciekawie,
- twarde siedzenie,
- trzeba uwazac na licznik bo mimo wszystko nie lubi wody,
Testowany przed tuningiem:
75km/h na prostej,
93km/h z górki;]
Niczym;] Wszystko realizuję na bierząco;]
Tak jak wspomniałem... Full sporcik rośnie:) Więc te 100km/h jest realne:)