facebook
System PJ
to 129 374 pojazdów na 669 417 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Zipp Simpli 2008r

Oglądano już 11262 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Zipp Simpli »
  • Rocznik

    2008 r.

  • Właściciel

    Hardy

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Mława

  • Pojemność

    49 cm3

  • Moc

    10 KM

  • Max. moment obrotowy

    10 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Na skuterku tym zrobiłem ponad 5000km. Jedyne co "zawiodlo" to walek zdawczy (wymieniony na gwarancji praktycznie od reki) i prądnica.
    A poza tym mała korekta świecy bo się zalewała (trzeba było podwyższyć).

    FULL SPORT LC.
    Więcej o projekcie na:
    www.zipp-forum.pl

  • Tuning

    Zico Simpli Orange 08' by HrD. - w trakcie przeróbek na LC:
    - Silnik: przełożony z wersji mniej blokowanej
    - Wariator: Hebo Next Generation
    - Centralna: Malossi czerwona
    - Rolki: 17x12 Hebo 4,5g
    - Sprzęgło: TEC evo Racing 107mm
    - Dzwon sprzęgła: Stage6 WingCooler 107mm
    - Sprężynki sprzęgła: TEC czerwone
    - Cylinder: Stage6 Streetrace 70ccm LC
    - Świeca: NGK z dłuższym gwintem (oznaczenie B8ES)
    - Wydech: Laser X-PRO LC
    - Uszczelka wydechu: Yasuni
    - Filtr: MK - MetraKit Pro Black 38mm
    - Dysza: Mikuni 098
    - Króciec ssący: RMS
    - Chłodnica, węże, zbiorniczek wyrównanyczy: Malagutti F12
    - Pokrywa pompy: Yamaha Aerox
    - Pompa cieczy: SSP +40 pomarańczowa
    - Łożyska wału: NTN
    - Moduł zapłonowy: Racing firmy Standard (kręci wysoko)
    - Akumulator: Moto Start [kwasówka] 12V, 6Ah
    - Filtr paliwa: MRC
    - Wentylatorki chłodnicy: Sanyo 70x70 (mm) x2

    Optyka:
    - Manetki: Polisport Custom
    - Pokrywa pompy cieczy: Polerka "na lustro" (w połowie roboty)
    - Naklejki mocy: Stage6, Hebo
    - Felgi: zamienione na czarne (na przednią czekam)
    - Postojówki: stroboskopy niebieskie z panelem sterującym + modyfikacje moje;)
    - Pokrywa przekładni: czarny mat

    Dodatki:
    - Uchwyt na telefon: Na moją Nokię (zamówione)
    - Zasilanie na gniazdko zapalniczki: Prąd dla telefonu (do zrobienia)
    - Alarm: RSX Raptor AM5

  • Silnik

    Nie mam powodów do narzekania;]
    Osiągów nie podam, bo jeszcze nie testowałem;]

  • Zawieszenie

    Tyl dosc twardy. Przod miekki.
    Dosc wysoko zawieszony wiec nie sa dla niego straszne glebokie dziury.

  • Perspektywy

    Kompletujemy:
    - Gasbox: Malossi
    - Termometr: Stage6
    - Lusterka: Prawdopodobnie coś ze stajni Stage6

  • Plusy i minusy pojazdu

    + ciekawy wyglad,
    + dobre osiagi - do jazdy po miescie wystarczajace,
    + bardzo staranne wykonanie, materialy dobrej jakosci,
    + dobre odprowadzanie wody (wjezdzajac w kaluze nie trzeba sie martwic, ze bedziemy musieli wracac do domu i zmieniac spodnie),
    + tarczowe hamulce ktore nigdy nie zawiodly,
    + części tuningowe pasują od minarelli;] - łatwy dostęp do części,

    - srednia przyczepnosc oryginalnych opon, na mokrym asfalcie robi sie nieciekawie,
    - twarde siedzenie,
    - trzeba uwazac na licznik bo mimo wszystko nie lubi wody,

  • Osiągnięcia

    Testowany przed tuningiem:
    75km/h na prostej,
    93km/h z górki;]

  • Marzę o...

    Niczym;] Wszystko realizuję na bierząco;]

    Tak jak wspomniałem... Full sporcik rośnie:) Więc te 100km/h jest realne:)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Daewoo Nubira
  • Piaggio Zip
  • Fiat Brava
  • Volkswagen Garbus
  • Lada 2103
  • Aprilia RX 125

Co robią kierowcy na PJ