Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Lubsko
49 cm3
3 KM
8000 Nm
0.00 s
Ładne maleństwo kiedy go ujrzałem od razu wiedziałem że to coś dla mnie :D Jestem jego drugim właścicielem, ale z tego co już o nim wiem jest świetnie dotarty i nie ma blokad V-max to około 80 km/h.
Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 49,6 ccm
Moc: 2,5 kW; 3,4 KM
Rozrusznik: elektryczny i nożny
Układ chłodzenia: powietrze
Skrzynia biegów: automatyczna
Hamulec przedni: tarczowy
Hamulec tylny: bębnowy
Koło przednie: 100/60-12"
Koło tylne: 100/60-12"
Wymiary L x W x H: 1745 x 630 x 1090
Liczba miejsc: dwa (150 kg)
Masa własna: 85 kg
Jak narazie mam wstawiony zestaw audio wzmacniacz 2x25 i dwa głośniki dwudrożne 60W 4ohm nawet ładnie gra przede wszystkim głośno i czysto :D Poza tym nie ma blokad i prędkość 80 km/h narazie mi wystarcza.
139QMB
zapłon iskrowy, czterosuwowy
Pojemność skokowa silnika 49,6 ccm
Jak na moje 54 kilo wagi to sztywne ale z pasażerem jest już lepiej.
Pierwsza przejażdżka z Gubina gdzie go kupiłem (12 grudnia 2008) do Lubska gdzie aktualnie mieszkam padał deszcze ze śniegiem a z zimna zamarzły mi rzęsy i pod domem przez chwile nie mogłem odkleić od niego lewej ręki bo mi rękawica przymarzła :D
Mały tuning mam tu na myśli pozbycie się tego nieestetycznie wyglądającego filtra powietrza i zamianie go na stożek, oraz o jakichś neonach.
+ silnik 4t
+ niedrogi odkupiłem go za 1000 zł
+ ładnie pomalowany
+ światło obraca się wraz z kierownicą
+ mało pali (pełen bak wystarcza na jakieś 210 km)
+ automat
+ ładny wygląd i malowanie
- mało miejsca pod siedzeniem
- sztywne zawieszenie
- nie ma gdzie schować drugiego kasku
80 km/h
tanim paliwie, lepszych drogach oraz o Romecie Ogarze 900