Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Stara Huta
50 cm3
6 KM
7 Nm
20.00 s
Fajny skuter ale z innym silnikem lub po tuningu.
-Cylinder Motoforce alu 50ccm3
-wario naraku sport + rolki naraku teflon 4.8g
-pasek bando
-świeca NGK Iriduim BR8HIX
-przerobiony tłumik
-odblokowany moduł
-łożyska na wał i w przekładni na wysokoobrotowe
-naklejki
-neony czerwono-niebieskie
-obudowa od przekładni szara
-tłumik szary
-wiatrak czerwony
-likwidacja 1 amortyzatora
-postojówki i podświetlenie rejestracji led niebieskie
-światła halogenowe
-schowek w miejscu baku na olej
-manetki sport czerwono-czarne
Po tych zabiegach od razu ukazuje się lepsza charakterystyka silnika Aluminiowy cylinder nabiera mocy od samego startu i przyspieszenie z oryginałem jest nieporównywalnie lepsze. Tylko że to wszystko kosztowało mnie koło 1000zł. Ale warto było. Porównajcie sobie stare i nowe zdjęcia.
Oryginał to katastrofa. Lepiej nie odblokowujcie tylko od razu tuningujcie.
Super
dużo ich było... gleba na śniegu:>
Zamierzam jeszcze kupić:
-kruciec + zawór Stage6
-gasbox Stage6
-dysza 85
-stożek
-kosz sprzęgłowy stage6
-cewka naraku
Jak narazie to chyba wszyskto.
+wygodny, ja mam 188cm wzrostu i nie narzekam
+duży
+sportowy zarys
+zwrotny
+dobrze się prowadzi
+po przeróbkach i dobrym tuningu nadaje sie do jazdy
Narazie na dotarciu. O V-maxie wspomnę później;>
benzyna za darmo:>