Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Brzesko
50 cm3
9 KM
10 Nm
12.00 s
Skuter posiadam już ponad rok (od czerwca 2008)
Przebieg 16 000km.
Jak na prawdziwy włoski skuter przystało, obeszło się bez awarii (poza tygodniowym bzikiem obrotomierza - ale to podobno normalne w tym modelu)
Runner daje bardzo dużo radości z jazdy. Dzięki nisko położonemu środkowi ciężkości oraz szerokim oponom Pirelli jest idealny na szybkie pokonywanie zakrętów. Nie raz zdarzało się "zamykać gumę" i zawsze jest wiadome, ze to jest to do czego ten skuter został stworzony.
Runner przykuwa wzrok swoją agresywną sylwetką. Środkowy tunel (w którym ukryto chłodnicę, nawiewy ciepłego powietrza na nogi oraz bak) dają wrażenie że mamy do czynienia z motocyklem a nie skuterem.
Sport i elegancja - Gilera Runner SP
- wydech Stage6 Pro Replica Carbon
- wariator Malossi Multivar 2000 (rolki Polini HQ 5,3g)
- sprzęgło Malossi Fly (sprężynki Malossi, poziom racing, najtwardsze, start z 9tys. obr)
- docisk Stage6 Medium
- Stage6 Wind Cooler
- pasek Polini Kevlar
- wkładka filtra powietrza Stage6 Double Layer
- Klocki hamulcowe Galfer Metal (przód i tył)
- polerowany dekiel przekładni
Dwusuwowy, z rodziny HIPER2 o pojemności 50 cm3,
ma nieprzeciętne możliwości, doskonałe przyspieszenia, jest
niezawodny i ekonomiczny. Dzięki zastosowaniu chłodzenia cieczą, silnik pracuje w stałej temperaturze, nawet przy ekstremalnych obciążeniach.
Przedni widelec up side down o średnicy goleni 35 mm,
i tylny amortyzator hydrauliczny znoszą doskonale przyspieszenia rodem z toru wyścigowego, pozwalają prowadzić Runnera bezpiecznie, a zakręty pokonywać pewnie i bez kompromisów.
Słynne (wśród Brzeskich motocyklistów) winkle w Iwkowej i zamykanie gumy na każdym zakręcie na odległości ok 1,5km :D
Dotarcie w 5dni :D
wszystkie trasy z Ekipą :D
ale i samotne wypady (przelotowa 70kmh i 150km nawinięte bez zsiadania)
Plusy?? oj dużo by pisać :)
głównie:
- wygodne siedzenie (również i zadupek)
- nawiewy ciepłego powietrza
- niskie spalanie ok 4,5 - 5l na 100
- niesamowite przyspieszenie
- dobry vmax
- światła pierwszej klasy
- dobre hamulce
- szerokie gumy
- wytrzymałość
- seryjny stelaż pod kufer (zasłonięty plastikiem nad tylną lampą)
- plastiki wysokiej jakości (shimma i gleba przy 70 i tylko lekko lakier zdarty)
Minusy?? na pewno się znajdą - nie ma rzeczy idealnych
- opory powietrza powyżej 100 (ale wystarczy się schować za owiewkę)
- ruszający się klosz tylnej lampy (nawet po dokręceniu)
- dostęp do świecy (trzeba zdjąć połowę plastików)
- duża różnica osiągów w zależności od jakości paliwa
- ciężkie palenie w niskich temperaturach
- nerwowa reakcja na gaz xD
- zdarza się że plastiki lekko się wypinają
- zawieszenie dobre na równym asfalcie, na dużych dziurach chce zgubić plastiki
- niektóre śrubki (plastiki przy gaźniku i chlapacz) są zdolne się odkręcić po jakimś czasie
Odstawienie dwóch 70ccm (ze startów stojących - były to druga Runnerka i Aerox)
Doszczętne zniszczenie docisku Polini +7 (wyprostowało ją po prostu xD)
Urwanie mocowania wydechu (cóż - nie ma to jak polskie drogi)
110 - po prostej
135 - z górki
80 - pod górkę