Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Tarnobrzeg
50 cm3
5 KM
0.00 s
Skuterek kupiony od znajomego w pażdzierniku zeszłego roku. Malowanie zostało takie jakie bylo zrobione po sciagnieciu go z Włoch. Bylo z nim troszeczke problemów: Zatarłem cylek, zatykal sie gaznik ale juz jest wszystko w najlepszym porzadku ;D Ze wzgledu na wage i zryw bardzo dobry do stuntu.Wszystko prosto zbudowane; nawet laik jest zdolny do drobnych napraw czy wymian czesci. Naprawde polecam.
Jak narazie tuning nie za duzy ale w krotce sie to zmieni ;D Zmodyfikowany wario dla lepszego dociskania paska oraz założone rolki 4,5g ; sprezyna doscikowa sprzegla +50 i sprezynki zielone +20 ;) Polerka przekładni wraz z zamontowaną tablicą(dodam wkrótce fotki), wygladzone nadkole i odrestaurowany wydech ;D Narazie to tyle
Zmieniony cylek z 50/na50(chwilowy brak funduszy na 70;D Wraz ze starym cylindrem skuter rozwijal moc 7 km a z nowym niestety tylko 5;/
Kazda przynosi jakies smieszne sytuacje:P
+lekki
+małe spalanie w mieście
+prosta budowa
+terenowy design
+najmocniejszy jak na tamte czasy silnik w ofercie peugeota(oczywiscie teraz sa lepsze;D)
+dobry dostep do gaźnika
+pojemny kufer
-troche za krotkie siedzenie(niewygodna jazda w dwie dorosle osoby)
-slabe swiatla
-mala moc z nowym cylkiem
Na starym cylku wydarlem 85km/h licznikowe
Czyli cos kolo 80km/h w rzeczywistosci(na prostej drodze bez zadnych gorek) A z nowego da rade wycisnac 70km/h
Oczywiscie marzy mi sie wiekszy manual(yamaha r1), a jesli mialbym kupic nastepny skuter to z pewnoscia byl by to trekker ;D