Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Łomża
125 cm3
15 KM
14000 Nm
5.00 s
Jest to ropniak przerobiony na gaz ale mam w planach założenie PB heh (zart)
Duży wygodny skuter no i niezle osiagi. :D
- przedłużki amorów 2 czerwone RC
- sciety tylni błotnik
- chwyta powietrza STR8
- naklejki
- białe klosze kierunków przód/tył
- białe napisy na oponach
- pomalowanie kilka dupereli na czerwono ( obejmy wydechu, obwódka stacyjki, chwytak itp).
- spolerowanie i pomalowanie na nowo pokrywy przekładni.
- chromowane wentylki
- stożkowy filtr powietrza
- wycięte katalizatory
- nowe obszycie kanapy ( dwu kolorowe)
- czerwone postojówki
- czerwono czarne nakładki na klamki hamulców firmy STR8
- sportowy wariatot NARAKU
Silnik 4-suw AC na licencli HONDY daje rade, nie jednego 2-suwa wsysa.
Troche twarde ale ujdzie.
Tą szlifierą wszystkie sa pamietne.
- Nowe sprzęgło
- nowe sprezynki sprzegla
- z czasem moze nowy wariator
- moze audio
- jakies diody
- kiera bmx
- wydech LeoVince
- nowe podswietlenie zegarow
- ryfle
+dobre przyspieszenie
+duze kola
+dużo schowków
+fajny basowy dzwiek
+rwie na koło
+nie jedna sie za nim ogląda :D
-duży stelaż
-duże spalanie przy mojej jeździe
-słabe plastiki
-maly kufer na kask
-słabe swiatła :(
v-max to 90 km/h (blokady). Wkrótce cos ponad 100 km/h.
W tyle zostało :
- malagutti f12 70
- peugeot speedfight
- keeway matrix
- yamaha aerox
- gilerra runner
- aprilia rs 50
i kilka napotkanych na miescie sprzetów :D ktorych sobie narazie nie przypominam.
Stopce centralnej, zdjeciu blokad, nowym aku, ładowaniu, mniejszym spalaniu, o sportowym wariatorze, marzę też o GSX-R K4, R1, R6, NSR, TZR no i niech bedzie Cagiva Mito 125 ( nie pogardził bym nią ).