facebook
System PJ
to 129 374 pojazdów na 669 417 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Yamaha Aerox 50 1998r

Oglądano już 6115 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Yamaha Aerox 50 »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    AjekMK

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Malbork

  • Pojemność

    70 cm3

  • Moc

    12 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Jest to mój drugi z koleji skuter, wcześniej miał założony cylinder DR Evo 70 ale przegrzałem go i złozyłem na serii.

    Roxa miałem sprzedawać na serii ale postanowiłem że zostawie go jeszcze na 2 lata, więc postanowiłem zrobic tun na poziomie midrace.




    http://www.youtube.com/watch?v=LZkDyqCivIU




  • Tuning

    Mechanika:
    -Cylinder Stage6 Sport Pro 70cc
    -Łożysko korbowodu Polini Evo
    -Łozyska SKF C3 i Simeringi Corteco
    -Gaźnik 19mm Dell'orto S6 BE
    -Ssanie ręczne Stage6
    -Wał Top Racing (poprzedni właściciel)
    -Wydech Yasuni R City
    -Króciec odblokowany RMS
    -Membrany Polini Carbon (twarde)
    -Przeciwtalerz Top Performances
    -Wariator Malossi Multivar
    -Sprzęgło Hebo R
    -Dzwon sprzęgła RMS
    -Pasek Dayco

    Optyka:
    -Amortyzator Bi-Tubo
    -Stopka IGM Chrom
    -Manetki ProGrip Scooters
    -Kierownica + Adapter TNT
    -Nadkole BCD Extreme
    -Lampa Revo Led
    -Obniżony na lagach 2,5cm
    -Obicie siedzenia TNT carbon
    -Przedłużka amortyzatora REVO 4cm
    -Pomalowane zaciski na czerwono
    -Lusterko F1 Chrom
    -Kierunkowskazy Demon
    -Kierunkowskazy pod reflektorem
    -KickStarter Chrom
    -Żarówka H4
    -Pomalowane trójkąty na czarno
    -Lakierowane na czarno kartery, rozrusznik, klamki hamulców
    -Tablica na kufrze
    -Polerki przekładni, pompy wody i pokrywek pompy hamulcowej

    Inne:
    -Licznik rowerowy
    -Fajka z przewodem NGK
    -Świeca NGK
    -Klocki hamulcowe Galfer Origanic Semi
    -Łożyska główki ramy
    -Wkładka filrta S6 Double Layer
    -Rozwiercony seryjny filtr powietrza
    -Opona przód Heidenau K61 130/60/13
    -Opona tył Michelin Pilot Sport 140/60/13
    -Rolki Polini 6,3g
    -Sprzężynki sprzęgła Hebo Czerwone
    -Sprężyna dociskowa Hebo +90 Czerwona
    -Torsion Controler Malossi
    -Dysza główna 88#

  • Silnik

    Krótko mówiąc:

    -Minarelli horizontal LC

  • Zawieszenie

    -Przód oryginalne paioli obniżone o 2,5cm, jak dla mnie bardzo twarde
    -Tył amortyzator Bi-Tubo w pełni regulowany.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    -3 razy mi zgasł na mieście z braku paliwa ;P

    -Delikatna gleba w samym centrum miasta

    Chciałem zmienic pas na prawy, a mam tylko lewe lusterko i musiałem obrócic głowe przez ramie i przy ok 30km/h wjechałem kumplowi w koło, w skutek czego poleciałem na prawy bok podpierając tył skutera nogą. Pękł mi kawałek plastiku na którym pasażer trzyma nogę i 3cm rysa na czaszy, nic więcej.

  • Perspektywy

    -Poprawić polerki




  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    -Szybki
    -Zrywny
    -Dobrze sie prowadzi
    -Hamulce
    -Jednostka silnikowa

    Minusy:
    -Słabe oświetlenie z przodu, myślałem żeby założyć xenon lecz nie wiem czy klosz się nie stopi od temperatury.

  • Osiągnięcia

    V-max licznikowe 130km/h a mierzone z vw polo n6 i golfem III 110km/h.

  • Marzę o...

    Suzuki RGV 250/GS 500
    Yamaha YZ 250
    Vw Polo III

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Jawa TS 350 Twin Sport
  • WSK 175
  • Aprilia SR 50
  • Volkswagen Golf
  • Fiat 126
  • Seat Toledo

Co robią kierowcy na PJ