Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
49 cm3
3 KM
3 Nm
2.00 s
skuter przeszedł na młodszego brata,ja go tylko od czasu do czasu przykatuje ;D
taki drobny lifting raczej ;]
-rolki Naraku performance 5,8g
-manetki od CBR-ki
-przerobiony dolot do filtra powietrza
-świeca NGK
-fajka od świecy i kabel od vw polo
-lepszy filtr paliwa
china 4T - standardowo 2 zawory na cylinder - padaka jak dla mnie ale pare simsonów odpłynęło ... niemówię że karzdy, bo dobry sim powienien rozpierdalać chinola
ma realne 3-3.5 km a nie jak niektrzy piszą po 5-6Km i 10NM ....
Edit : Poleciały sprężyny zaworowe, ukręciła się śrubka regulacji luzu zaworowego(moja wina) , wymieniłem dziwgienki śrubki i nakrętki, klekocze jak ursus c330,w zimie pali na samostart, bierze olej jakies 300ml na 1000 km, wyciąga do 60 ale nic nie słychac bo rozrząd napierdala ;p chyba za duzo zrobiłem nim na kole ;D. Więc jest na granicy destrukcji po 5 tys km. W sumie jak na jazde on/off+sportowe aspiracje kierowcy to dosc wytrzymała konstrukcja :D
teraz ma 7800KM przebiegu, od wspomnianych 5tys jeździ z ta urwana śrubka regulacji luzu, olej sie skonczyl wiec raz na jakiś czas dolewam olej od kosiarki do trawy a to bydle nadal ma ochote jezdzic!! niezwykle idiotoodporna konstrukcja ;)
tył chyba utwardzone(skok ze 20 mm ??? )
przód zwykłe olejaki które dobijały przy mojej wadze ... w trasie czyłeś w klejnotach karzdy dołek,pęknięcie,nierówność
było tego troche ale nic specjalnego
ogólnie niema sie czym jarać ...
brak
+jeździ
-ch*ujowo jeździ
nic takiego ....
zdecydownie za duzo pisania