Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Głogów
60 cm3
7 KM
6 Nm
0.00 s
Jest to Simson SR50 wersja B3. Oryginalnie miał zapłon platynkowy i instalację 6V, jednak zdecydowałem się zmienić zapłon na elektroniczny i przerobić instalację na 12V. Został założony również obrotomierz z Fiata 125p.
Następnie przyszedł czas na lekki tuning mechaniczny jak i lekki optyczny (opis poniżej).
Więcej fotek na bikepics: http://www.bikepics.com/members/miechu/
Mechaniczny:
- cylinder 60/4 DDR (wydech 26mm, płuki 36mm, dolot obniżony o 3mm i rozwiercony przy króćcu na 19mm)
- tłok podcięty od strony ssania o 1,5 mm
- gaźnik BVF 19n1-11
- wydech Leo Vince
- wał DDR z dorobionymi wypełniaczami
- zapłon Ducati Energia
- polerka skrzyni korbowej, kanału dolotowego oraz wydechowego
- przeróbka airboxa
Optyczny:
- lakier Electric Orange z palety Forda
- opona Heidenau Racer 130/70 na tył
- ryflowana osłona airboxa
- biały klosz tylnej lampy
- diodowe podświetlenie licznika
- obrotomierz z Fiata 125p
- polerka dekla od strony sprzęgła i paru innych elementów
Silnik po kapitalce. Zostały wymienione/założone takie części jak:
- łożyska
- simmeringi
- skrzynia 4b
- czujnik luzu
- wypełniony wał
- cylinder
- tłok
- zębatka zdawcza 15z
i parę innych drobiazgów.
Seryjne, przednie amortyzatory po regeneracji. W planach amortyzatory od MZ na tył i utwardzenie przedniego zawieszenia.
Każda przejażdżka Simkiem to w pewnym sensie przygoda ;)
- założyć amortyzatory od MZ
- podgiąć tył
- wypolerować części alu
- założyć przedni błotnik na tył
Plusy:
- spalanie
- zrywny (nawet w serii)
- prowadzenie
- trwałość
- wygląd
- stosunkowo tanie części
- możliwość tuningu
Minusy:
- kiepski moduł ładowania aku i przerywacza kierunków (ELBA)
- bęben z przodu
- zbyt miękkie przednie zawieszenie
- kiepski dostęp do silnika
- Corrado G60 lub Clio Williams
- tańszym paliwie ;]
Więcej fotek na bikepics: http://www.bikepics.com/members/miechu/