Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
gródek
50 cm3
4 KM
4 Nm
999999.99 s
12,04,10
W końcu przyszła pora coś napisać. skończyłem jakiś czas temu remont, i jak do tej pory to jestem bardzo zadowolony z efektu moich prac. Z nowych żeczy których była cała masa wymienie te najważniejsze: rama, owiewki 2x, lagi przednie, felga, tłumik, tulejki zawieszenia silnika i wahacza, nowe półki, kierownica, i wiele, bardzo wiele innych żeczy których nie sposób wypisać. Jedno zdjęcie ukazuje go przed remontem, reszta po. Najatualniejsze zdjęcie jest to z kaskiem. Mam nadzięję że sie podoba bo włożyłem w niego masę pracy
2 suw
chłodzony powietrzem(opcjonalnie wentylator na patencie moim własnym)
cylinder ddr 50ccm
gażnik 16n3-2
skrzynia 4 biegowa
żwawy szybki i ma fajną prace
mięciutkie;), i nowe
chwilowo nic ciekawego
utrzyamć go w kolekcjonerskim stanie
+ bardzo mięciutki
+ mało pali
+ spoko się jeżdzi
+ nieskończona możliwość tuningu
+ manualna skrzynka
+ niech sie japońce schowają
- a w ogóle są jakieś?
80 km/h
Wranglerze TJ 4,0 HO aut. osadzonym na lifcie 8" kółka 35" na 12,5" Simexy ;D mosty najlepiej od laplandera, jak nie to od parcha- kiedyś zrealizuję;D
A jak nie to cherokee XJ- mniej więcej to co z góry....