Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Okolice Tomaszowa Lubelskiego
49 cm3
4 KM
8000 Nm
0.00 s
All "prawie" stock...
Wymienione w 2011 roku łożyska w przednim kole (jedno miało luzy i była rdza zamiast smaru, a drugie było w porządku ale oba zostały wymianione).
Pomijając (nie)liczne otarcia to można powiedzieć że bez "tuningu"... ;>
-Ściągnięcie naklejek o treści "qingqi" (rozważam odkleić jeszcze tą pseudo "sachownice" z napisem moving 50)- póki co brak zdjęć (kochana pogoda nie pozwala nie wypicowanie skuterka i zrobienie fotek...)
-"Audio"- Już druga konstrukcja jest zamontowana. Poprzednią jednostką była jakaś bazarówa (jakby nie było dobrze i głośno grało przez adapter- kasetke) + do tego głośniki 2x 20 Wat.
W lecie '11r zrobiłem kolejną półeczkę pod siedzeniem, zamontowałem tam starego Blaupunkta (4-o kanałowy lecz jest używany póki co z 2 głośnikami, kolejne 2 póki co odpoczywają :) (czekam na głośniki)). Radyjko nawet dobrze odbiera, oczywiście zamiast anteny kabelek wsadzony, lecz mam problem z "wyczuciem" tego gada- nie dość że jeden kanał na adapterze nie chce grać to jeszcze dość cicho. Będę zmuszony na dniach przyjrzeć się przejściówce z fona i kasetce, póki co jestem mieszanych myśli czy sobie nie pogorszyłem sprawy...
Pospolite 49cm3- stock ;)
Po dwóch przymusowych wymianach oleju z powodu awarii zaworu podciśnieniowego (cała benzyna poszła do oleju), postanowiłem sezon 2011 rozpocząć od wymiany owego zaworka. Wybór padł na zawór firmy Kymco, mam nadzieje ze te 20zł więcej wydane niż w porównaniu z jakimiś produkcjami które nie są w ogóle warte zachodu, przyniosą pożądany efekt... ;) [Na zdjęciu opakowanie które pozostało po wymianie, zdjęcia było zrobione jak już był założony.]- Po lewej gwint z baku- na wzór przy dobieraniu, potem "fabryczny" zawór, a po prawej "tani" zamiennik... :)
2 amory z przodu i jeden z tyłu sprawiają że zawieszenie jest bardzo miękkie, a zarazem jadąc po nierównej drodze skuter "płynie" ;P
Oj wiele... ;)
Drobne custom ;)
-Może coś ze zmianą postojówek (może ogólnie światła) ;)
-Zmiana sprzęgła (choćby jak nie całego to spreżynek i sprężyny)
-Zmiana rolek na ciut cięższe
-Wymiana uszczelniacza w przekładni wraz z łożyskami, ponieważ widać wyciekający, a raczej sączący się olej z przekładni- wszystkie części już mam (koszt uszczelniacza wyniósł 20 zł+ jakies 15 za łożyska)
Teraz jeszcze pozostaje znaleźć chęci zrealizowania tych "modyfikacji" :)
-Równoległa jazda wraz z quadem (chinol za ok 1000zł) po równoczesnym ruszeniu.
-Mini race z simsonem s51 60cm3 dopóki nie osiągnąłem predkości ok. 52km/h (blokada ;/)
-Ciekawość osiągów podkusiła mnie do ściągnięcia blokady licznik w skrajnych przypadkach osiągał 70 km/h jak GPS pokazuje nie wiem, jak dostane sie do telefonu z gps'em to ponownie ściągnę blokadę (szkoda mi silnika na takie obroty...)
... czymś większym co będzie bez blokady ;]