Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Sławno
80 cm3
5 KM
0.00 s
Skuter dostałem w 2005r i tak do 2008 miałem kilka awarii oraz powoli zdobywałem doświadczenie w tuningu. W wakacje 2008 postanowiłem kompletnie go przerobić. Efekty na fotkach.
W większości optyczny:
-nowe malowanie
-ryfle
-spojler
-wloty
-diody w kierunkach i we wlocie
-nowa oponka
-zmienione zawieszenie, dzięki temu skuter podniósł się o ładnych kilka cm
-nowe zegary
-podświetlenie licznika
-obszycie kanapy (w trakcie)
-stożek polini Air Box
-zdjęty przedni błotnik
-zdjęte naklejki
-polerka przekładni, klamek (w trakcie)
-dalej nie pamiętam
Tuning mechaniczny skromny:
-dysza 90#
-stożek polini Air Box
-kompletne rozlokowanie (oprócz tłumika i modułu)
-rolki polini 6,2g
-cylinder 80cc wraz z nowym walkiem i glowicą.
Jest jeszcze wiele planów , które zrobię w czasie.
Całkowicie zmodernizowane. Nowa kolorystyka . I inne duperele. Zwykły chiński niby na licencji Hondy. Nie zbyt zadawalające osiągi, chyba jeden z lepszych chińskich , ponieważ inne skuty mają lepszy tuning a osiągi mizerne.
Daje rade spalić gumę na asfalcie.
Tył podniesiony za pomocą przedłużki i zmienione mocowanie dla silnika.
Przód nieruszany (jak na razie)
Każda podróż tym wehikułem jest pamiętna.
-Polerka przekładni, klamek, felg
-chwytak powietrza
-malowanie tłumika
-audio
-nowa kanapa
-reszta to tajemnica
Plusy:
+zwrotny
+mały
+mało pali
+dużo części do tuningu
+tani
+duże możliwości
+jak na chińczyka z tym tuningiem to zadawalające osiągi ma.
+ przyciąga spojrzenia ludzi na ulicy
+ głośny klakson :D i alarm
+z migającą postojówką , ludzie myślą , ze to gliniarz na skucie (wolna ulica dla mnie)
+głośny
Minusy:
-zbyt słaby
-za małe koła
-dość awaryjny
-kiepskie wykonanie
-niestety już jest za mały dla mnie.
Aktualnie v-max ~ 75 km/h na dobitym pasku ,a na athena powyżej 80 km/h.
Przyspieszenie na niewyregulowanym gaźniku ~50km/h w 9s
Peugeot sportowym. I o większym zastrzyku pieniężnym.