Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Popielewo
50 cm3
4 KM
0.00 s
Ku mojemu zdziwieniu, mój skuter jest wyprodukowany we Francji. Potwierdza to 4 zdjęcie. Jak widać jest koloru niebieskiego. Jest to oryginalny lakier. Jak to wiadomo 20 lat robi swoje. Trochę rys, połamanych plastików. Jednak stan techniczny to 6+. Pali (nawet gdy jest zimny) od pierwszego razu. Chodzi na wolnych obrotach, nie gaśnie. Ma wielkiego kopa. Kupiłem go 3 lata temu. Tu wielka niespodzianka. Pojeździłem ze dwa dni i stracił moc. Później nie chciał odpalać. Rozebrałem silnik . Okazało się, że skruszył się jeden pierścień. Ale nic. Kupiłem przez przypadek 2 zestawy tłoków z pierścieniami. Założyłem nowy tłok, przejechałem 100 km i znów przestał palić. Znów założyłem nowy tłok. Myślałem, że nie działa podajnik od oleju, dlatego do benzyny osobno dolewałem olej. Przejechałem 200km i znów to samo. Udałem się do serwisu skuterów. Mądry facet powiedział, że to przez filtr powietrza. Nie chciało mi się wierzyć. Założyłem specjalną gąbkę do filtrów (wcześniej miałem gąbkę ze starego tapczanu). I jeżdżę tak do dzisiaj.
T
Jak w najlepszym stanie. Bezawaryjny. Trochę za dużo pali. Jestem zadowolony.
Trochę za niskie, jak dla mnie, bo jeżdżę tylko po polnych drogach.
Minusy:
-Trochę stary
Plusy:
-Silny
-Bezawaryjny
V-max 52km/h