Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Bronoszewice
72 cm3
6 KM
0.00 s
Silnik: 4 suw, chłodzony powietrzem
Pojemność: 50 cm3 zmieniona na 80 cm3
Kompresja: 9.0:1
Zapłon: CDI
Rozruch: Elektryczny/nożny
Max. moc: 3.5 KW/9000rpm
Max. moment obrotowy: 5.4 N.M/6500rpm
Skrzynia biegów: automat
Przednie zawieszenie:hydrauliczne
Tylne zawieszenie: amortyzatory
Przednie opony: 120/70-10
Tylne opony: 130/70-10
Przedni hamulec: tarczowe
Tylny hamulec: bębnowe
Długość (mm): 1680
Szerokość (mm): 680
Wysokość (mm): 1180
Rozstaw osi: 1265
Waga (Kg): 84
Zbiornik paliwa (L): 5
Max. ładowność (kg): 150
Rok.produkcji-2007
V-Max 75 km/h mierzone samochodem xD
- naklejki na bokach i przodzie skutera
- cylinder 72 cm3
- wariator + rolik 4,5g
- pasek kevlerowy
- sprzęgło sportowe + dzwon sprzęgła
- zdjęte blokady
- nowa dysza gaźnika
- świeca NGK
- malowanie napisów na oponach na biało
- nowe manetki
- niebieskie podświetlenie licznika
- Silnik: 4 suw, chłodzony powietrzem
- Pojemność: 50 cm3 zmieniona na 72 cm3
- zrywny
- cicho pracuje
Przedni amortyzator teleskopowy, tył pojedynczy amortyzator
+ Mały zwinny skuter miejski
+ Małe spalanie
+ Dosyć lekki
+ Dobre zawieszenie na polskie drogi
+ Dość spory V-Max jak na seryjny, zblokowany skuter
+ Dobre Hamulce
+ Dobre Ogumienie
- Kiepskie przyspieszenie
- Mały skuter, co może być niewygodne dla kierowcy jak i pasażera
- Made in china
- Wyprzedzenie maluszka i cieniasa xD
- Wheeliens
- Burnout
- Stoppie
Yamaha R6