Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Stary Sącz
48 cm3
6 KM
6750 Nm
0.00 s
Beta ARK to skuter teoretycznie o zapedach terenowych. Spory skok zawieszenie i nadwozie sprawiają że ten skuter łatwo sklasyfikować. Nie współgrają jednak z tym opony, które mają dość niski profil i bieżnik szosowy. Ten skuter troche przypomina Aprilie Rally LC. Z przodu widać dwa soczewkowe swiatła i masywne nadkole. Z tyłu ciekawie osłonięte światło.
Squter sprowadziłem na początku tego sezonu, nie był on w najlepszym stanie ale od pierwszej jazdy poczułem łączność z maszyną;) Posiada on duży zryw ale niestety narazie mała prędkość maksymalna;( Squter posiada dobry osprzęt Silnik Minarelli chłodzony Cieczą, amortyzator gazowy, tarcza przód i tył;) Obecnie w nowych sportowych malowaniach
*Nowe Sportowe Malowania
*Gaźnik Dollerto 19,5mm
Rodzaj silnika: rzędowy
Takt silnika: dwusuwowy
Chłodzenie: cieczą Przekładnia wtórna: bezpośredni
Rozrząd: membrana
Przygotowanie mieszanki: gaźnik
Emisja: nie podano
Rozrusznik: rozrusznik elektryczny
Pojemność skokowa: 49.2 ccm
Wiercenie: 40.0 mm
Długość skoku: 39.2 mm
Stosunek sprężania: 9.9:1
Liczba cylindrów: 1
Amortyzator Gazowy;)
Zderzenie z Iveco i wyjście z 3 rysami na skuterze i porysowana noga;)
Pełen Tuning albo Honda NS1, Aprilia RS
Plusy
+duży zryw
+wygoda podczas jazdy
+ładny wygląd
+silnik chłodzony Cieczą
Minusy
-mało znana firma w polsce(trudno o cześci optyczne)
-drogie części do silnika (ale sie opłaca)
-słabe światła
Realna Prędkość Max: 68km/h
Pare wygranych wyścigów i kilka wyprzedzonych maluchów;P
Yahamha TZR 125 i Honda Prelude