Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Lublin
50 cm3
4 KM
0.00 s
WYPOSAŻENIE:
- kufer
- hamulec tarczowy przód i tył
- kierunkowskazy i obrysówki w lusterkach
- aluminiowe panele na podłodze
- stopka centralna i boczna z odcięciem zapłonu
- dioda sygnalizująca włączony zapłon
- dioda sygnalizująca uzbrojony alarm
- niebieskie moduły hermetyczne (neony)
- diodowe postojówki barwy białej
- diodowe wentyle w kolorze niebieskim
- sportowy moduł zapłonowy C.D.I.
- instalacja alarmu
- elektroniczny termometr i zegarek, czujnik temperatury silnika przy cylindrze.
Czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem, gaźnik podciśnieniowy produkcji JAPOŃSKIEJ
Silnik na licencji HONDY
Przód: amortyzatory hydrauliczne
Tył: Podwójne sprężyny + amortyzatory
Zawieszenie miękkie ale nie "pływa", idealne do podróżowania we dwie osoby.
Dalsza przygoda z Rometem RXL50, potem może jakiś większy jednoślad :):)
+wygodne siedzenie
+prowadzenie
+obrotomierz i wyposażenie
+dużo miejsca i schowków
+wygląd
+bardzo cicha praca silnika
+oświetlenie
+duży zbiornik paliwa
+tarczowe hamulce (przód oraz tył)
+duża skrzynka na akumulator (można dokupić prawie 3x większy)
-słabej wytrzymałości fabryczny akumulator
-licznik wyskalowany tylko do 60 km/h
-słabej jakości szkiełka w kierunkowskazach lusterek