facebook
System PJ
to 129 374 pojazdów na 669 417 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Gilera Stalker 50 2004r

Oglądano już 13882 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Gilera Stalker 50 »
  • Rocznik

    2004 r.

  • Właściciel

    nitronaked

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Poznań

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    11 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    10.00 s

  • Opis

    WITAM! CHCIAŁBYM PRZEDSTAWIĆ PROJEKT MOJEJ GILERY STALKER C40!
    HISTORIA - Gilera Stalker C40.
    Gilera Stalker C40 opościła fabryke grudzien 2004r, chłodzony powietrzem i niestety tylko jedna tarcz z przodu firmy BREMBO. Gilera Stalker C40 byl w 100 % seryjny jak go kupiłem. Jestem jego pierwszego właścicielem. Jak wrócilem to zabrałem sie za docieranie skutera, gdy dotarłem sprawdziłem jego v-max na zblokowanym silniku i okazało ze v-max to 60km/h. Skuter został sprzedany ponieważ zakupilem MBK Nitro Naked.

    Jak wynika z powyższego opisu Gilera Stalker C40 miała być do jazdy codziennej, dojazdów do szkoły itd. , ale tuning mnie wciąga, wieć Gilera Stalker C40 przejdzie spory tuning mechaniczny jak i optyczny.

    Tu Jest Bardzo Duzo Zdjęc Gilery :
    http://pl.youtube.com/watch?v=fdj6gdlBqS8

  • Tuning


    MECHANIKA :
    - Cylinder Polini For Race 70cc,
    - Dzwon sprzęgła RMS,
    - Gażnik seryjny 17.5mm,
    - Króciec ssący RMS,
    - Łożyska wału i simmeringi Stage6 - HQ Teflon,
    - Pasek Polini Kevlar,
    - Przeciwtalerz wariatora Polini,
    - Sprzęgło RMS Racing Pro,
    - Wał korbowy RMS Racing,
    - Wariator Polini Super Speed,
    - Wentylator wariatora Polini Evolution,
    - Wydech Hebo New Performer 2004,
    - Gas Box Polini,

    OPTYKA :
    - Klosz tylny TNT - biały,
    - Klosze kierunkowskazów TNT - białe,
    - Nóżka boczna IGM - chrom,
    - Osłona wentylatora (malowale na srebno),
    - Owiewka kierownicy BCD,
    - Podłoga Opticparts DF,
    - Przedłużacz amortyzatora TNT 50mm - aluminium,
    - Spojler dolny BCD (malowane pod kolor skutera),
    - Starter nożny Koso - chrom,
    - Pokrywa pompy hamulcowej SSP - carbon,
    - Obicie siedzenia na niebiesko,
    - Lusterka Łeski - chrom,
    - Nakrętki na wentyle TNT - chrom,
    - Spojler BCD (malowane pod kolor skutera),
    - Żarówka tylna LED - czerwona,
    - Reflektor BCD - carbon,
    - Chromowanie pokrywy silnika, felg i spręzyny amortyzatora,
    - Malowanie czarnych elementów pod kolor skutera,

  • Silnik

    Pare słow po przeróbce. Skuter był zrobiony na przyspieszenie v-max z jedna osobą to tylko 125km/h, w dwie osoby v-max 120km/h. Jak przyjedzalem na stadion w Poznaniu to sie scigalem z : Fiat 126, Cinquecento, Fiat Punto II 1.2 8V oraz Punto z silnikiem 1.4,
    Fiat Seicento sporting, Mazda 323 z róznymi silnikami. Koniec opowieści czas na zestaw chromu.

  • Zawieszenie

    Terenowe.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Pamiętam jak mialem jeszcze seryjny skuter zblokowany i v-max 60km/h i cieła mnie jawa !

  • Perspektywy

    MBK Nitro Naked (bedzie lepszy niz Gilera Stalker C40).

  • Plusy i minusy pojazdu

    + mało spalał,
    + bardzo dobre ogiągi,
    + młody rocznik,
    + wygład,
    + bardzo duzo chromu,
    + serwisowany w pozodnym serwisie a nie w byle jakich warsztatach,
    - nie mam juz co wymieniać,

  • Osiągnięcia

    Skuter był zrobiony na przyspieszenie v-max z jedna osobą to tylko 125km/h, w dwie osoby v-max 120km/h.

  • Marzę o...

    Raczej nie marze o niczym bo wszystko juz jest :] Moze o benzynie Pb98 1zl za litr.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Opel Combo
  • Honda SFX
  • Volkswagen Passat
  • Opel Rekord
  • Beta RR 50
  • Kinroad XT50Q KING

Co robią kierowcy na PJ