Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Łódź
70 cm3
11 KM
0.00 s
Witam.Chciałbym przedstawić mój skuterek jaki m jest „CPI GTR” został on sprowadzony z Niemiec jako używany z 2005r. (full odblokowany ) z przebiegiem 4700km ,wyjechał z salonu w Niemczech w 2006r. po czym ja w 2008r. go zakupiłem , na początku już mi się podobał ,ale gdy już go zarejestrowałem i pojeździłem znudził mnie po 4 miesiącach ,zacząłem odwiedzać fora ,sklepy tuningowe itd. Skuter waży ok.110kg (podaje producent) ,posiada 17 calowe koło co jest dużym plusem jeżeli chodzi o prędkość maksymalną ,przyspieszenie może bardziej mulić niż na małych kołach , posiada duże lampy z przodu co ułatwia widoczność ,gdy jest bardzo ciemno ,lampa tylko jest na typ tuningowy . Dobra przejdźmy do szczegółów :
Optyka :
- Pomalowana przekładnia
- Pomalowany kopniak
- Manetki Hebo
- Ciężarki STR8
- Ramka na rejestracje
- Naklejki Stage6
Mechanika :
- Cylek Stage6 Sport Pro 70ccm
- Wariator Malossi Multivar
- Pasek Stage6
- Wentylator wariatora HQ
- Tecnigas RS2 - Chrom
- Filtr powietrza Revo-S Type
- Boost Bottle Malossi
Jak na razie bez awaryjny ,wszystkie części pasują od Yamahy Aerox :)
W sam raz - można regulować
Aktualnie brak
+ Szybki
+/- Masywny
+ Duże koła - duży skuter
+ Nie powtarzalny (rzadko spotykany)
- Mało części tuningowych (optycznych - w Polsce) trzeba samemu kombinować
Stuningowanie go do tego poziomu
Full Tuning Car
Wygranej w totka
Lepszych drogach