Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Gostynin
50 cm3
8 KM
0.00 s
Skuter mam od zimy i jak narazie mnie nie zawodzi. Jest to dość rzadko spotykany skuter i to jest jego zaleta:D
sprzęgło TEC EVO RACING wydech TECNIGAS , wariator HEBO NEXT GENERATION, zawór membranowy TEC SPORT, zielone sprężynki sprzęgła MHR, lusterka F1 CARBON, naklejki STAGE6 i to chyba wszystko o ile dobrze pamiętam :P Na pewno dojdzie jeszcze wentylator POLINI, pasek kewlarowy POLINI a cylindra na razie nie ruszam bo jak na swoje 50 ccm radzi sobie lepiej niz nie jedna 70-ka :D
jak na 50 cm3 swietnie się sprawuje i ma niezłe osiągi na seryjnym osprzecie tylko po zdjeciu blokad wyciągał 80km/h teraz po wymianie sprzęgła idzie 90! to bardzo duzo jak na swoja masę własną 110kg;/ wiem ze skuter wycisnie o wiele wiecej bo robiłem juz przekładke od kumpla z tuningowej sr i na jego cześciach wyciągał 108!
zamierzam podnieść tył
jeśli będzie kasa przeróbka na 70 ccm albo wymienić silnik na minarelli 100 cm i wtedy poprządnie go wyrasować no i oczywiście optyka!
plusy to nietypowa sylwetka komfort jazdy bdb silnik mozliwość tuningu duży bak minusy to spore spalanie ale to kwestia jazdy:P
Yamaha R1 Suzuki GSX Hayabusa