Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Lubliniec
70 cm3
7 KM
7 Nm
12.00 s
witam kupilem sobie to moto bo zawsze mi sie bardzo podobal i chcialem takiego miec:)kiedy go kupilem byl w oplakanym stanie technicznym i nawet dobrze bo byl tani heh a teraz po remoncie przynajmniej wiem co w nim mam
moj tuning sie prezetuje tak
-wal z wypelniaczami s60 MZA
-cylinder 70/4/3 by Kalli ALMOT
-Cylinder skladany bez uszczelek na samym kleju sentizol
-tlok MZA jednopierscieniowy odchudzony i sciety od strony wlotu
-gaznik amal21
-wszystkie fozyska w skrzyni firmy SKF z luzem c3 na wale FAG C3 i na korbie igielkowe teflonowe SKF
-kosz sprzeglowy s70 MZA
-leo vince
-polerowane kanaly skrzynia korbowa
-olej modul i Mobil racing 2t fullsyntetyk
-nowe tarcze sprzeglowe niemiecke wraz ze sprezyna dociskowa MZA s70
-3 cewki swietlne 42W MZA
-żarowa h4 +60% swiatla
-zaplon tranzystorowy
-przerobilem instalacje po swojemu zajmuje mniej miejsca i wyglada estetyczniej hehe
-tarcza licznika podswietlana 10 ledami, neonek ledowy, 30 ledow z tylu jako swiatlo i po 20 na jeden migacz wszystko w jednej tylnej lampie zwraz z przerywaczem elektronicznym
-przerobiony filter powietrza na suchy
-oponka 120/70/12
jest wlasnie docierany niestety :(
miekie konfortowe po regeneracji na oleju ATF Castrola, obnizone i z regujacja :P
wszystkie heh
duzo ich hehe zmieniaja sie z minuty na minute ale juz zaczelem skladanie mowego silniejszego motoru do simka
-duze mozliwosci tuningu
-latwo dostepne czesci
-bezawaryjny
-malo pali na orginalnym gazniku ok 3litrow
-zrywny i szybki
-prosta kunstrukcja
bez problemu osiaga na zebacce 16 max 90 km\h licznikowe ile jest na prawde to nie wiem a przy okazji tej predkosci w baku robi sie wir hehe te osiagi byly na zwyklej70 teraz nowa sie dociera
tanszym paliwie
tanszych czesciach