Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
Poznań
50 cm3
5 KM
0.00 s
-----------------------------------
wwww.skuterykingway.com
-----------------------------------
Silnik: 4 suw, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49
Kompresja: 7.2:1
Zapłon: CDI
Rozruch: Elektryczny/nożny
Max. moc: 3.4 KW/7500rpm
Max. moment obrotowy: 2.6 N.M/6500rpm
Skrzynia biegów: automat
Przednie zawieszenie: amortyzatory hydrauliczne
Tylne zawieszenie: amortyzatory hydrauliczne
Przednie opony: 120/70-12
Tylne opony: 130/60-12
Przedni hamulec: tarczowe
Tylny hamulec: bębnowe
Długość (mm): 1890
Szerokość (mm): 670
Wysokość (mm): 1170
Rozstaw osi: 1330
Waga (Kg): 95
Zbiornik paliwa (L): 4.2
Max. ładowność (kg): 146
Ilość miejsc: 2
Tuning optyczny:
- Manetki FLAME STR8 czarno-niebieskie
- Sportowy wiatrak NARAKU Carbon
- Chwytak powietrza STR8 Carbon
- Białe napisy na oponach
- Naklejki m.in. STR8 na przednim błotniku
- Neony
W planach (w przypływie wolnego czasu... Teraz także pozywtynego kursu Euro)
Tuning mechaniczny:
I kolejność:
- Wariator: Polini Speed Contol
- Sprzęgło: Stage6 Torque Control
- Pasek napędowy: NARAKU ENDURANCE
- Filtr Stożkowy: Polini Air Box
- Dysza główna #90
II kolejność:
- Cylinder Naraku Performance 80/90cc
- Gaźnik sportowy 24mm*
- Moduł zapłonowy: Naraku [RACING]*
- Sportowy wał rozrządu NARAKU Sport 80/90cc New Edition*
III kolejność:
- Twist Control Naraku Performaces
- Rączka pokrętła gazu CHROM Naraku
- Szczęki hamulcowe kevlarowe
- Cewka zapłonu NARAKU High End
- Sprężyna centralna NARAKU
- Sprężynki [Sport] Naraku Performances
*Te części pojawią się jeśli zdecyduję się na cylinder 90cc
Trochę to wyniesie, ale wszystko w swoim czasie :)
~TUNING WSTRZYMANY~
Nie jest zły, ale mógłby być lepszy
Za twarde jak na nasze krajowe drogi. Przydałby się również drugi amortyzator z przodu. Jazda leśnymi, podziurawionymi drogami to katorga. ;]
Wracając z kumplem z jeziora nie założyliśmy kasków, bo do domu mieliśmy kawałek, a był straszny upał. Wyprzedzamy samochód, na którym stał facet zasypujący dziury w asfalcie. Niestety nie zauważył nas i dostaliśmy z szypy pełnej żwiru.
Porządny tuning mechaniczny i utrzymanie dobrego stanu przez długi czas.
Jeździć nim jak długo się da.
Stworzenie najlepszego chińczyka!
(Ten pomysł coraz bardziej się oddala (?)
Plusy:
- design
- przyśpieszenie i prędkość jak na chiński wytwór
Minusy:
- mały zbiornik paliwa
- mały schowek
*Jadąc drogą ekspresową wskazówka wyszła 3cm poza licznik ;)
*Pierwsze kilkaset metrów na równi z Peugeot Elystar - później odblokowany skuter i lepszy silnik rozwijający większe prędkości wziął górę.
Peugeot Speedfight 2
Yamaha Aerox
Yamaha TZR 50
Yamaha YZF-R125
Aprilla SR 50
Większą pojemnością niż 125cc nie zamierzam jeździć, chyba, że Quadem.
Wchodzeniu na
-----------------------------------
www.skuterykingway.com !
-----------------------------------