facebook
System PJ
to 129 374 pojazdów na 669 417 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Kingway Hooligan 2006r

Oglądano już 21172 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Kingway Hooligan »
  • Rocznik

    2006 r.

  • Właściciel

    Jaceek91

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Poznań

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    5 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    -----------------------------------
    wwww.skuterykingway.com
    -----------------------------------



    Silnik: 4 suw, chłodzony powietrzem
    Pojemność: 49
    Kompresja: 7.2:1
    Zapłon: CDI
    Rozruch: Elektryczny/nożny
    Max. moc: 3.4 KW/7500rpm
    Max. moment obrotowy: 2.6 N.M/6500rpm
    Skrzynia biegów: automat
    Przednie zawieszenie: amortyzatory hydrauliczne
    Tylne zawieszenie: amortyzatory hydrauliczne
    Przednie opony: 120/70-12
    Tylne opony: 130/60-12
    Przedni hamulec: tarczowe
    Tylny hamulec: bębnowe
    Długość (mm): 1890
    Szerokość (mm): 670
    Wysokość (mm): 1170
    Rozstaw osi: 1330
    Waga (Kg): 95
    Zbiornik paliwa (L): 4.2
    Max. ładowność (kg): 146
    Ilość miejsc: 2

  • Tuning

    Tuning optyczny:
    - Manetki FLAME STR8 czarno-niebieskie
    - Sportowy wiatrak NARAKU Carbon
    - Chwytak powietrza STR8 Carbon
    - Białe napisy na oponach
    - Naklejki m.in. STR8 na przednim błotniku
    - Neony

    W planach (w przypływie wolnego czasu... Teraz także pozywtynego kursu Euro)

    Tuning mechaniczny:

    I kolejność:
    - Wariator: Polini Speed Contol
    - Sprzęgło: Stage6 Torque Control
    - Pasek napędowy: NARAKU ENDURANCE
    - Filtr Stożkowy: Polini Air Box
    - Dysza główna #90

    II kolejność:
    - Cylinder Naraku Performance 80/90cc
    - Gaźnik sportowy 24mm*
    - Moduł zapłonowy: Naraku [RACING]*
    - Sportowy wał rozrządu NARAKU Sport 80/90cc New Edition*
    III kolejność:
    - Twist Control Naraku Performaces
    - Rączka pokrętła gazu CHROM Naraku
    - Szczęki hamulcowe kevlarowe
    - Cewka zapłonu NARAKU High End
    - Sprężyna centralna NARAKU
    - Sprężynki [Sport] Naraku Performances

    *Te części pojawią się jeśli zdecyduję się na cylinder 90cc

    Trochę to wyniesie, ale wszystko w swoim czasie :)

    ~TUNING WSTRZYMANY~

  • Silnik

    Nie jest zły, ale mógłby być lepszy

  • Zawieszenie

    Za twarde jak na nasze krajowe drogi. Przydałby się również drugi amortyzator z przodu. Jazda leśnymi, podziurawionymi drogami to katorga. ;]

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wracając z kumplem z jeziora nie założyliśmy kasków, bo do domu mieliśmy kawałek, a był straszny upał. Wyprzedzamy samochód, na którym stał facet zasypujący dziury w asfalcie. Niestety nie zauważył nas i dostaliśmy z szypy pełnej żwiru.

  • Perspektywy

    Porządny tuning mechaniczny i utrzymanie dobrego stanu przez długi czas.
    Jeździć nim jak długo się da.

    Stworzenie najlepszego chińczyka!
    (Ten pomysł coraz bardziej się oddala (?)

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    - design
    - przyśpieszenie i prędkość jak na chiński wytwór

    Minusy:
    - mały zbiornik paliwa
    - mały schowek

  • Osiągnięcia

    *Jadąc drogą ekspresową wskazówka wyszła 3cm poza licznik ;)

    *Pierwsze kilkaset metrów na równi z Peugeot Elystar - później odblokowany skuter i lepszy silnik rozwijający większe prędkości wziął górę.

  • Marzę o...

    Peugeot Speedfight 2
    Yamaha Aerox
    Yamaha TZR 50
    Yamaha YZF-R125
    Aprilla SR 50

    Większą pojemnością niż 125cc nie zamierzam jeździć, chyba, że Quadem.

    Wchodzeniu na
    -----------------------------------
    www.skuterykingway.com !
    -----------------------------------

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Kadet M780
  • Mercedes W124
  • Peugeot Trekker 50
  • Honda CBR 125
  • Peugeot Speedfight
  • Benzer Texas

Co robią kierowcy na PJ