Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Chorzów, Śląskie
90 cm3
0.00 s
(Niestety część fotek jest troszku nieaktualna ;>)
Audio:
2x Pioneer tg1002i 25/120 10cm
Voicekraft mosfet amplifer 2x170 podświetlane na niebiesko, półka obita skórą
Stroboskopy policyjne w kloszach kierunków + syrena pod plastikiem
Dźwiękoczułe listwy Led nad tylnym kołem i w przednim wlocie powietrza (pod kanapą)
Nowe serduszko w postaci Naraku 90ccm NE Racing + Sportowa głowica
Wałek rozrządu Naraku NE
Gaźnik CVK 24mm, dysza 110 + Polini AirBox
CDI Naraku Racing
Malossi Multivar @Rolki 6,2g
Sprzęgło S6 (czerwone sprężynki)
Sprężyna Centralna Top Racing +22%(czerwona)
Wiatrak Wentylatora Naraku
Świeca Irydowa
Pasek napędowy NARAKU [Bando V/S Belt]
Tłumik LeoVince 4T Racing
Regulator napięcia, cewka, fajka i przewód wysokiego napięcia Naraku
GasBox Doppler
Własnoręcznie zrobiony kranik paliwa
Akumulator żelowy 10Ah.
Jak znajdą się fundusze to planuję wymienić dzwon na WingCooler/Naraku oraz przełożenia.
Twarde, szczególnie z tyłu
94km bez przerwy na trasie w ulewie przy 8 stopniach na dworze.
Podróż przez las z kolegą przy mgle ograniczającej widoczność do 10m.
Wszystkie, podczas których zabrakło mi paliwa :C.
Dwukrotne holowanie z udziałem innego skutera :>.
...jakaś drobna przeróbka z tyłu aby weszła większa opona
+ Lekki i zwinny (85kg z pełnym bakiem)
+ Mało pali (na serii 2,3, przy 80ccm 3,1, a teraz... coś koło 4:>)
+ Wytrzymały
+ Cena i koszty utrzymania (niskie)
+ Wyróżnia się wśród skuterów
+ Lampa przy kierownicy
+ Schowek pod kierownicą i haczyk
+ Cichy (przynajmniej był seryjnie)
+ 4T
+ Prawdomówny prędkościomierz (sprawdzane z samochodem + GPS)
+ Tylko 1 blokada (gaźnik)
+ Bezawaryjność pomimo sporych przeróbek.
- Mało miejsca pod pupą (nie wejdzie nawet kask otwarty)
- Zbyt twarde zawieszenie
- Mała kanapa, we 2 chłopa to już ciężko się jeździ, z 1 panną ujdzie...
- Niektóre śrubki z czasem pordzewiały
- Mogłaby być większa opona z tyłu
- Mały bak, 4 litry
Wycieczka z panną, namiotem, śpiworem i plecakiem - bez założonego kufra.
100km bez przerwy na całym gazie i dopiero się zaczął zagrzewać.
210 km na jednym baku ;-) (100% seria).
Ponad 10KM przy 12tyś. obrotów.
Jeszcze troszkę i wejdzie na gumę z gazu.
Przełożeniach końcowych do mojego silnika, co najmniej te +30%...