Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
łyse
49 cm3
5 KM
28 Nm
0.00 s
skuter sprowadziłem z niemiec...w stanie idealnym...lecz po 14tyś w polsce już taki nie jest........jednak jak na gabaryty i moc silnika jest on praktycznie nie do zajeżdżenia, silnik zawieszenie,są niezłe i wytrzymuja dziurawe drogi,a nawet off road ( żwirówki ,żużel,drogi leśne.......itp) jedyne co jest delikatne to karoseria plastiki choć nieżłej jakości są podatne na zarysowania...
zastosowałem wariator polini co znacznie poprawiło przyspieszenie, zmienione są także sprężyki sprzęgła z standardów na hebo oraz główna dociskowa także hebo...(czerwone) przerobiony wydech (wycięty katalizator) o zwiększonym przepływie spalin......filtr powietrza stage6 co zapewnia lepsze spalanie mieszanki paliw
dwusuwowy chłodzony cieczą ,poj 49.26 cm3 ( MINARELLI)
jak na jeden amortyzator całkiem niezłe
skuter wytrzymał obciążenie 400 kg ( holowanie kolegów na simsonie z pasażerem na tyle) wyciskając przy tym 55 km/h ( cud)
+ gabaryty umożliwiające szybkie poruszanie się w mieście, silnik praktycznie nie do zajeżdżenia, wysoka trwałość, chłodzenie cieczą, dosyć wygodny w długie trasy,tani w eksploatacji
- osiągi nieporywające( 85km/h) słabe światła, tylny hamulec bębnowy nawet po zastosowaniu nowych szczęk hamulcowych nie jest wystarczająco mocny, nieprzemyślana konstrukcja mocowania tłumika który często się urywa,
BMW M5