Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
koło Krakowa ;)
70 cm3
15 KM
8.00 s
Skuterek kupiłem w zeszłym roku , w stanie opłakanym i doprowadziłem go do stanu jaki widać na zdjęciu (na dole). Po zakończeniu sezonu postanowiłem przeprowadzić pełny tuning wizualny i mechaniczny na poziomie FULL RACING.Oto rezultaty.
Cena tuningu wyniosła 4700 w częściach ponieważ montaż i regulacje oraz malowanie przeprowadzałem sam.
Cylek: Stage6 Racing ( nikasil z dzielonym otworem wydechowym
Wydech: Yasuni Carrera 16
Wał: Stage6 HPC 12mm
Łożyska wału: Stage6 racing
Gaźnik: Dellorto 19 Balck Racing
Aluminiowy kruciec , polerowany i chromowany od środka
Gasbox: Malossi zamontowany do krućca
Zawór membramowy: Stage6 VForce 3
CDI: Malossi (TC-Unit RPM)
Pelrrowane kartery
Wario: Malossi MHR
Pasek: Polini kevlar
Sprzeglo: Polini 2G evo 2
Dzwon: Stage6 WingCooler Team
Korektor momentu obrotowego Polini (na przyspieszenie)
Wkład filtra: Malossi
Przekładnie pierwotne Metrakit 15/40
NArazie bez zmian
Jak by była.......
Zmiana amorów na gazówki oraz całego układu hamulcowego z tarczami
Zalety:
Bardzo wygodny
Niski srodek cieżkości ze wzgledu na zbiornik paliwa zamontowany z przodu na dole
Duża pojemność zbiornika : 11 litrów
Niesamowicie wytrzymałe plastiki.
Wady:
Do jego osiągów za słąbe zawieszenie oraz układ hamulcowy (musze szybko nad tym popracować)
Wyścig z Golfem GTI. Do 80 km/h został w tyle
Wyścig na prostej z Aprila Leonardo 250. Leon ogulnikowo był bez szans.
Marzenie się spełniło. Zakonczyłem tuning :):)