Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Radzyń Podlaski
49 cm3
5 KM
0.00 s
A więc cos więcej o sqterq. Jest to zwykły chiński Zipp. Nie wprowadzałem w nim praktycznie żadnych modyfikacji. Zostało zdjęte jedynie jedno z wielu ograniczeń prędkości a dokładnie mówiąc ograniczenie na wariatorze (Tzw. różowy kabelek). Muszę przyznać że jak na chiński sqter z silnikiem 4t sprawuje sie całkiem nie źle. Dodam jednak iż został on bardzo starannie dotarty ponieważ zostało zrobione nim ok 1000 Km z prędkością 40Km/h . Motorek ma przejechano juz ponad 2000 Km i jak na razie nic się nie psuje i miejmy nadzieje ze nie zacznie. Jedyną poważną wadą tego sqtera jest jakść plastików... Poznostawiają one wiele do życzenia...
Ambitne plany a mianowicie:
-Cylinderek 80ccm Naraku performance czyli najmocniejszy a za razem najpopularniejszy cylinder do 4T.Moc mierzona na tylnym kole wzrasta ponad 2 krotnie.
-Gaźnik sportowy Naraku przeznaczony do skuterów z silnikiem 4T (139QMB). Gaźnik przeznaczony do zasilania jednostki 80ccm z powiększona dyszą 85.
-Multivar malossi. Bezsprzecznie najlepszy dostępny obecnie produkt na rynku, który daje wiele możliwości regulacji według upodobań właściciela.
-Regulowane sprzęgło stage6 które daje możliwość regulacji metodą wydłużania lub skracania sprężynek oraz zmianę wagi ciężarków.
-no i na koniec oczywiście jakis pożądny Kevlarowo-aramidowy pasek napędowy bo to podstawa udanego tuningu ;)
Wszystkie podane powyżej części znajdziecie na stronie www.skuterdoktor.pl
+oszczędny silnik
+całkiem nie złe osiągi
+szerokie opony przód 120 , Tył 130
+duży i wygodny
+całkiem nie zły wygląd
+świetny przedni hamulec
-głośny tłumik
-słaba jakość wykonania plastików
-nie najlepsze przyspieszenie
-słabe przednie zawieszenie
jak na razie po zdjęciu jednej blokady jechałem 75Km/h nie jest to jakaś szalona prędkości ale jak na skuter swojej klasy to naprawdę wysokie osiągnięcie.