Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
okolice Kielc
70 cm3
10 KM
0.00 s
Siema!! Moją katane kupiłem całą seryjna. Poczatkowo tuning zaczął się od wydechu(Gianelli)później zacząłem dokupywać wszystko jak należy czyli:(Vario Malossi Multivar, Sprzęgło Malossi Fly, sprężynki sprzęgła Malossi(żółte) Membramki Malossi, Gaźnik 17,5 Arreche,Przekładnia Top Racing , króciec ssący , pasek Polini Kevlar chyba to wszystko:D:D
Sprzedana!!!!
Tuning mechaniczny:
-Sportowy tlumnik Gianelli (tylko naklejka polini hihi)
-Króciec ssacy
-Pasek Polini Kevlar
-Sprzeglo Malossi Fly
-Wariator Malossi Multivar
-Sprężyna dociskowa +25% Malossi
-rolki4,7grama
-Przekładnia Top Racing
-Cylinder 70cc Malossi
-Zawór membramowy i membramki Malossi
-Sprężynki sprzęgła Malossi(zółte)
-Gaźnik 17,5 Arreche
-Świeca NGK Racing
Tuning optyczny:
-Malowanie czarny metalic
-Siatka we wlotach(czarna i srebna)
-Ryfle
-Naklejki(nos,polini,malossi)i inne
-Malowanie Tlumnika(na czarno)
-Neony (niebieskie)
-Ala polerka :D
-Białe klosze
-Audio
Dane Techniczne:
-dwusuwowy
-chłodzony cieczą
-jedno cylindrowy
-średnica cylindra-41,0mm
-skok tłoka 37,4mm
-stopień sprężania -8,0:1
-układ zasilania- gaźnik Keihin PWS14
-filtr powietrza- gąbka poliuretanowa
-system rozruchu- elektryczny i nożny
-system smarowania- Suzuki CCI
-automat
Moment obrotowy: 4,7 NM przy 6300
obr/min
(JAK BYŁO WSZYSTKO SERYJNE xD)
Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy typu upside-down o skoku 70 mm
Zawieszenie tylne: wahacz jednoramienny zblokowany z zespołem napędowym i pojedynczym elementem tłumiąco-resorującym o skoku 60 mm
Sprzedana!!!!
Sprzedana!!!!
Plusy:
+w miare wygodny
+szybkie przyspieszenie
+podświetlany schowek(był podświetlany ale rozwalilem :D)
+troszke podatny na tuning
Minusy:
-JAK DLA MNIE NIE MA
Sprzedana!!!
...............