Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Września
49 cm3
4 KM
5500 Nm
0.00 s
Mój pierwszy motorek.
W moich rękach od 17 kwietnia 2006 roku (pamiętna data ;p)
Rok produkcji 1989.
Pierwszy raz zarejestrowany w 1991.
Ogólnie SUPER!!!!
Włożyłem w niego dużo pracy, czasu.
Początki były trudne... odpadające kolanko od cylka (jeb** gwint- to była jazda bez wydechu przez wioche nocą hehe ;p), wymiana gaźnika, itp
-zmiana zębatek i łańcucha
-przerobiony cylek DDR
-gaźnik
-łożyska
-wał
-wydech przerobiony na Ao01
+new kolorek (pomarańczka rulez ;p)
+naklejki
+biała tarczka pod zegar
+blacha ryflowana na progi
+polerka alu części
I takie tam jeszcze ;o
50ccm, dwusów, chłodzony powietrzem, 4 biegi, banalna budowa, prosty w obsłudze i naprawie, łatwa modyfikacja, przebieg: 8000 km
Narazie oryginalne, w planach obniżenie przodu i amorki z tyłu od MZ.
Każda jest pamiętna, a ile jeszcze przede mną ho ho....
Zmiana lusterek, podświetlenie, kierunki, manetki, blacha ryflowana na filtr, owiewka...może coś jeszcze...
Dbać o niego i wprowadzać łagodne przeróbki.
Dobre dotarcie.
PLUSY:
-wystarczająca prędkość
-biegi
-duży i tani wybór części
-rzadko się psuje
-małe spalanie
-wygodny
-mocny
-niezawodny
-duża możliwość tuningu
-prosty w obsłudze
MINUSY
-czasem zapłon
-kiepski dostęp do silnika
ok 75km/h
Zdaniu prawka, jakimś fajnym aucie.
A tak to:
LISTA JEST DŁUUUUUUGA:
Kawasaki
-ZX-10R
-ZXR-750
-ZX-12R Ninja
Suzuki
-Hayabusa (1t ;))
-GSX-R1000
Honda
-CBR600 RR7
Yamacha
-YZF R6
-FZR 1000
MV Agusta
-F4 R312