Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
65 cm3
0.10 s
Hmm.... Kupiłem go nowego i od pierwszyej chwili przypadliśmy sobie do gustu :) Kłopoty się zaczeły gdy dyrastycznie stracił moc. Spowodowane było to tym, że wytarły się pierścionki. Nie myśląc dużo zaadaptowałem mu cylinder 65ccm. Motór (bo tak na niego mówie) odzyskał swoje siły więc postanowiłem zadbac o jego dosyc zaniechany wygląd zewnętrzny. Zakupiłem odpowiednie kosmetyki samochodowo-motorowe. Plastiki wyglądały jak nowe nie mówiąc o rysach których myśle że nie da się juz usunąc. Naklejka widoczna na 3-ciej fotografi zasłania dosyć znaczną ryse gdy wyrwał się z stopki bocznej :(( Ale sami ocencie jak to wygląda. Jestem otwarty na wszystkie sugestie na temat modyfikacji które moge wprowadzic.
Kilka Informacji Dodatkowych:
Liczba osi:2 oraz kół: 2
Rozstaw osi 1320mm
Długośc 1860mm
Szerokośc 750mm
Wysokośc 1060mm
Masa pojazdu: 88kg
Maksymalna masa całkowita: 238kg
Maksymalna moc netto (przed zmianą cylindra) 2,0kW przy 7500rpm.
Dopuszczalna ładowność: 150kg
Podoba mi się jako seria i myśle że tak zostanie, może kiedyś jakieś neoki dyskretne ale bez naruszania jego seryjnego uroku.
Narazie:
Podświetlanie czerwone schowka.
Przednie światło z akumulatora (przydaje się na postojach)
Gniazdo zapalniczki (w razie wyładowania się komórki ;))
Wskazówki zegarów od forda sierry (większe wagowo ponieważ prędkośc była większa niż realna o 10km/h... teraz jest dobrze)
Silnik Hmm... Taki jak wszystkie chińskie skutery ale jednak inny. Ma własną dusze, nie lubi wolnych obrotów i mulącej jazdy.
W silniku zmienałem:
Cylinder z seryjnego 50ccm na 65ccm, dzięki temu zyskałem na mocy, zmieniając przełożenie wagą rolek na 6,2 zmieniłem też prędkośc max lecz bez problemu osiąga bardzo wysokie obroty więc planuje zmiane na 6,4g+.
Przebieg 9tys km :) bez awarii.
Zmodyfikowałem układ wydechowy, nie miałem na celu tego, że by motor ryczał lecz przez odpowiednie przewiercanie okienek w wydechu zwiększyłem maksymalny przelot spalin.
Blokady:
W mojej bestii nie było blokad. Cały silnik odbył drobiazgowy przegląd i nic nie znaleziono ;)
Mogło by być miększe ponieważ kiedyś przez nierówności jezdni straciłem lusterko (zbyt twarde ale wyrabia się)
Tylny amor w czasie obniżania :)
Pojechaliśmy ze znajomym w szczere pole po podmokłej- polnej drodze. Była godzina 18:00 więc na dworze było jasno. Bojąc się o świerzo umyte motory omijaliśmy wszystkie błota. Gdy zrobiło się ciemno juz wracaliśmy. Uwierzcie mi, nie było łatwo :), Koleiny były na tyle głębokie aby móc się na nich zawiesic co mi się raz udało i z pomocą kolegi wyjechałem. Po ciężkich mordach udało nam się wyjechac bez większych usterek, ale nigdy tego nie zapomne.
Modyfikacje które w nim planuje to:
Pełna regulacja gaźnika
regulacja luzu zaworowego
Dywanik (jest w czasie kończenia)
Lakierowanie lusterek i ochraniaczy
Napisy na oponach.
Nowy lakier felg
Pełne neony (jest juz jeden na silnik widoczny na jednej z fotek)
Obniżyc zawieszenie o około 10mm-20mm
Plusy:
-Wystarczająca moc.
-Posiada obrotomierz :)
-niskie spalanie.
-Ładne nadwozie :)
-Piękna praca silnika.
Minusy:
-Brak skrzyni biegów :(
Prędkośc większa niż jest wstanie pokazac licznik :)
Złożeniu mojej jawy 350TS