Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Poznań
250 cm3
0.00 s
nie lubie grzebac w silniku ,a za to lubie jak moj pojazd wyglada.
dlatego ma relingi podwójne ,które nie raz uratowały plastiki gdy nie mogłam utrzymac maszynki i dlatego nie ma rys,oraz skrzydełka ktore dodatkowo chronia pkolana przed wiatrem
gniazdo zaplniczki,alarm,i maszty na ktorych powiewaja flagi-klubowa i miasta Poznania
silnik pracuje bez zarzutu,przy przebiegu 66tys.km miał wymieniany tłok i cylinder ,ale nie trzeba było to ja chciałm by na spokojnie moc dojechac na Krym.
zawieszenie silnika po wymianie,o wiele lepiej sie teraz prowadzi
amorki miały wymieniane uszczelnienia teraz juz nie dobijaja
wyprawa na Krym ,Chorwacja,Rajd Górski I i II a teraz w majowy weekend III
sprzedc majesty i kupic maxi skuter o wiekszej pojemnosci i kołach
dla mnie super szkoda ze takiej budzie nie robia z silnikiem 400 dwu-garowych
dojechałm na Krym i wróciłam to wymagało duzo samozapracia
wyjezdzie do Japoni przez Rosje i Chiny