Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Żory
49 cm3
8 KM
6 Nm
0.00 s
Przedstawiam wam moje drugie moto . Jest nim Peugeot SpeedFight 2 LC ,w limitowanej wersji 206 WRC . Skuter mam od początku grudnia 07' . Sprowadzony z niemiec od pierwszego właściciela . Był zablokowany ,ale zaraz w ten sam dzień go odblkowałem .
Speed jest w limitowanej wersji 206 WRC . Posiada od amortyzatory Piaoli ,z regulowaną wysokością i twardością . Malowanie jest bardzo ładne a stylistyk jeszcze lepsza . Posiada 2 hamulce tarczowe które bez trudu szybko wyhamowują peugeota do zera . Bardzo dobre światła : soczewka - krótkie , halogen - długie . Osiągi są na wysokim poziomie , bardzo dobrze przyśpiesza do 85km/h potem już trochę gorzej . W zakętach skuter zachowuje sie idealnie , wykonuje każde polecenie , nie ma uczucia uciekania tylniego kola .
Na razie kilka rzeczy z powodu małego budżetu . Ale niedługo będą kolejne części .
+ Dzwon RMS
+ Sprężyna centralna Polini +15%
+ Sprężynki sprzęgła Malossi Sport
+ Sprzęgło Malossi Fly
+ Sportowa wkładka flitra powietrza Stage6
+ Pasek napędowy Polini For Race
+ Wydech LeoVince ZX (Na fotkach jeszcze stary Laser X-Pro)
Teraz wiem że bez powodu nie nadano francuzowi nazwy SpeedFight . Silnik o mocy 7,7 konia bez problemu wkręca sie na obroty i wystrzela skuter do przodu . Przyśpieszenie jest bardzo dobre i V-max wynoszący 90km/h robi wrażenie w pojemności 50cc . Jest zrywny , niema muła i przyspiesza równo bez żadnych oporów . Speed jest chłodzony cieczą ,dzięki temu jest zapewniona optymalna temperatura silnika więc po długiej jeździe nie odczuwa sie spadku mocy . Ocena silnika moim zdaniem to 6/6 .
Ideał . Limitowana wersja ma amory gazowe Piaoli . Regulowana twardośc i wysokośc . Sa idelanie wyregulowane . Na zakrętach Speed pokazuje co potrafi , niema uczucia uciekania tylniego koła ,tylko zachęca do jeszcze większego pochyenia się . Bardzo dobrze tłumi dziury . Z przodu jednostronny wahacz , wyglada świetnie a sprawuje się jeszcze lepiej . Dla mnie idealne .
Każda zostawia po sobie jakiś ślad :)
Hmm jeździć bez wypadkowo no i dalszymi małymi kroczkami tuningować speed'a :)
Plusy
+ Przyśpieszenie
+ V-max
+ Zrywność
+ Chłodzony cieczą
+ Gazowe amortyzatory
+ Bardzo dobre światła
+ Czytelność zegarów
+ Wygląd
+ Kolorystyka
+ Limitowana wersja
+ Przyczepność
+ Wahacz
+ Wygodna pozycja
+ Duży bak
+ Opony Michelin Pilot Sport
Minusy
- Szybko brzudząca się tylnia felga
- Delikatne przednie zawieszenie
- Schowek mógł być troche większy
Hmm . . . osiągnieciem mogę zalicz to ,że coraz bardziej zaczynam go wyczuwać . . . Oczywiście pokonanie kilku 50'tek . . . wymieniać bede ,jak bedzie miał czas na policzenie tego :)
+ Honda CBR 1000 RR Repsol
+ Honda CBR 954 RR
+ Toyota Supra TT MK IV
+ Honda Prelude 2.2 V-tec
+ Nissan 200SX/Sylvia
+ Nissan Skyline R33
+ Volvo FH16 660 Globetrotter XL
+ Ferrari
+ Małym spalaniu !!
+ Tanim paliwie !!
+ Równych drogach !!
+ Bezwypadkowej jazdy !!